מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוני
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.90
מחיר 9.53
איכות 9.85
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 88 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוני קמינסקי, הרצליה.
משוב: 27/05/2020
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אליסון גורי, הרצליה.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור בצנרת כולל חציבה.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע אדיב, איחר קצת אבל התקשר לפני והודיע, ענה על שאלות ששאלתי, עשה עבודה נקייה ומקצועית. מה שהכי הרשים אותי שהוא ידע את הנהלים ולהתנהל עם חברות הביטוח, כנראה שהוא מוכר בחברות הביטוח ובזכות זה לא היינו צריך להמתין הרבה זמן, אני מרוצה מאוד וממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז ברזילי, הרצליה.
משוב: 07/05/2020
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים בבית.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, נהדר, יחס אכפתי, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלום סימון, הרצליה.
משוב: 04/05/2020
חוות דעת:
ממש בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אביב כרמי, הרצליה.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מצוף באסלה תלויה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונה שלום, הרצליה.
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת מספר סתימות באמבטיה ובשני כיורים וניקיון של שתי תעלות ניקוז בשני חדרי אמבטיה.
חוות דעת:
מקצועי, יודע מה עושה, הגון והיה ממש בסדר עם הזמנים. הסברתי לו שזה מאוד דחוף לי והוא הגיע ממש מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סנפיר ארז, הרצליה.
משוב: 16/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת אינסטלציה בעקבות ריח חזק של ביוב שנבע מחיבור רופף בברז הראשי ומתן חוות דעת.
חוות דעת:
יוני הגיע לבדיקה עבור אמר שלי שהיא אשה מבוגרת, בערב חג. זיהה את הבעיה ונתן חוות דעת שהפנה לבעל הדירה. היה ממש מקסים ולא הסכים לקחת מאמא שלי כסף בשום אופן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי גולד, רחובות.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
תיקון ברז במטבח כולל החלפת צינור נשלף.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, עבד בצורה מקצועית והייתי מרוצה. הוא היה צריך להכניס צינורית פנימית של ברז נשלף והגיע עם צינורית לא תקינה לכן הגיע פעם נוספת. קשה היום למצוא שרברבים פנויים במחיר שלו והמחיר היה סביר מאוד לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים ד. חולון.
אשרור: 02/06/2020
משוב: 03/04/2020
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטון ברסטלח, פתח תקווה.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 88 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק