מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.92
מחיר 9.46
איכות 9.92
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 13 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ישראלה יוהלשט, יבנה.
אשרור: 25/05/2020
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי עבור רכב מאזדה 3 שנת 2010.
חוות דעת:
זה לא טיפול ראשון שלי אצלו, הוא בחור הוגן, נתן שירות טוב מאד והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי ש. רחובות.
משוב: 07/02/2020
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף ברכב מסוג סובארו.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה, השירות היה בסדר גמור, קבעתי איתו מראש, לא עיקב אותי היה קצר ולעניין.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יהודה בן שובה, רחובות.
משוב: 07/02/2020
תיאור השירות:
טיפל 15 אלף ברכב מסוג קיה נירו.
חוות דעת:
הם נותנים אחלה שירות, אדיבים מאוד ונחמדים, המקום נקי ומסודר כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקוב פרחי, רחובות.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
תיקונים עבור מספר רכבים של חברה להשכרת רכב.
חוות דעת:
מבעלי המקצוע הטובים ביותר בארץ! הייתי מספק לו 5 רכבים ביום והוא טיפל בהם ברמה מקצועית גבוהה ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד לוי, רחובות.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
תיקון לרכב מסוג MITSUBISHI משנת 2014.
חוות דעת:
אלי היה נהדר, מגיע לו 10 מתוך 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל שוורצר, רחובות.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה והחלפת חלק של מצערת ברכב מסוג MAZDA 2 משנת 2010.
חוות דעת:
מאוד נהנתי מהיחס האדיב והמקצועי שלו! הוא לא לקח כסף בפעם הראשונה ואמר שאם התקלה חוזרת שאחזור אליו, וכשאכן קרתה התקלה חזרתי והוא עבד בצורה פנטסטית, תוך שעה כבר הייתי בחוץ. כל כך הייתי מרוצה שאפילו חזרתי אליו בשביל לתקן את הרכב של הבן שלי. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק איבגי, ראשון לציון.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
טיפול גדול, החלפת שמן גיר ופילטרים ברכב מסוג אאודי.
חוות דעת:
אני מטפל שם קבוע בשתי רכבים שלי ושל אישתי, הם פגז, יחס אישי, הם באמת טובים, אני ממש התלהבתי, השרות פצצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדמונד גיגי, רמת גן.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
תיקון לרכב מסוג MAZDA משנת 2001, כלל החלפת משאבת מים.
חוות דעת:
אלי עשה עבורי עבודה נהדרת ולדעתי המחיר שלו היה ממש זול. מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון קאופמן, ראשון לציון.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג הונדה אקורד.
חוות דעת:
הם הכי מקצועיים שיש! אני תמיד מטפל רק שם. יש להם יחסי אנוש מדהימים, הם מומחים גם במכוניות ספורט, שלחתי גם את אמא שלי לטפל שם, הם הכי טובים בארץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ב. ל. רחובות.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מסוג MITSUBISHI SPACE STAR משנת 2014.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא מקצועי ונחמד, עשה עבודה נהדרת ואני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 13 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק