מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
זיו
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.92
מחיר 9.77
איכות 9.89
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 65 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דניאל משפחה, הוד השרון.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
החלפת ידית בחלון דרייקיפ.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מצוין! נתן לי שירות טוב והיה נחמד מאוד, הוא עשה את העבודה בצורה מעולה ולקח מחיר הוגן. בחור על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבי אלבוים, כפר סבא.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שכלל החלפת חוט סומפי.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא מעולה! רק תשבחות יש לי עליו. הוא איש מאוד נחמד, נעים, הוגן בתשלום וסידר את הבעיה בצורה סופר מקצועית. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פלג דוני, רעננה.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
החלפת שלבים בתריס גלילה ומנגנונים בשני תריסי גלילה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, חבל על הזמן! הילד שלי הסתכל עליו בזמן העבודה ודיבר איתו שזה היה נחמד, מאוד מקצועי וידע מה צריך לעשות, בטעות העברתי לו יותר מידי כסף והחזיר לי חלק שזה היה מאוד הגון והיה מושלם לדעתי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד לנקשנר, הוד השרון.
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
תיקון חלון דריי קיפ.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, גילה נפל בורג ותקע את המערכת, עשה המון מאמצים בשביל שלא נדרש לחלפים והצליח לשחרר את החלון, לקח לו קרוב לשעתיים לטפל בבעיה, המחיר הוגן לדעתי ואני מרוצה בסופו דבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נירית אגוזי, הוד השרון.
משוב: 21/04/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה ידני כולל החלפת רצועה.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין מכל הבחינות, בעיקר מבחינה מקצועית. הוא היה נעים והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר שליט, הוד השרון.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה. סופר מקצועי, הגיע ממש מהיר, היה אדם מאד סימפטי. המחיר היה הוגן לגמרי, מרוצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל לוי, הוד השרון.
משוב: 16/04/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שנתקע.
חוות דעת:
התריס נתקע בערב החג השני באמצע הקורונה והסגר וחששנו שאף אחד לא יסכים להגיע לתקן. התקשרתי לזיו, הוא הגיע בשעה שקבענו (עם כפפות ומסכה). בדק, זיהה את התקלה ותיקן באופן מקצועי . יש לו ניסיון רב בתחום, הוא עובד היטב, וגם אדם סימפטי ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב פלדמן, רעננה.
משוב: 07/04/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועות בשני תריסים חשמליים.
חוות דעת:
הרצועות היו קרועות, זיו הגיע בזמן והיה מעולה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני ק. רעננה.
משוב: 07/04/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס חשמלי שגרמו לשבר בתריס עצמו.
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה שפיצר, הוד השרון.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 65 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק