מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יואב
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.70
מחיר 9.63
איכות 9.61
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נתי כהן, גבעת זאב.
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור תיקון דוד שמש שלא נכנס בו מים.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד, הדוד לא חימם את המים והוא נתן לי כל מיני פתרונות שעזרו לי לפתור את הבעיה. היחס שלו היה ממש טוב והוא היה סבלני.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שעיה סמואל, גבעת זאב.
משוב: 06/03/2020
תיאור השירות:
החלפת קולט בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, דיברתי איתו בטלפון והעובדים שלו הגיעו אליי הם עבדו מעולה, הוא מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רויטל אשכנזי, גבעת זאב.
משוב: 29/11/2019
תיאור השירות:
פירוק והרכבה מחדש מחוץ לבית של דוד חשמל והחלפת חלק בדוד של חברת אמישראגז.
חוות דעת:
הדוד עבד בחורף שבו הותקן. חורף לאחר מכן כשהדלקנו את הבוילר נהיה קצר והחשמל נפל. בדיעבד גילינו שכשהחליפו את הפלאנג' עשו עבודה גרועה ביותר, לא קילפו את הגומי הישן ולכן הדוד דלף. מים הגיעו לחלק של החשמל וקיצרו את כל הרכיב החשמלי. בקיצור היינו צריכים לקנות שוב את אותו הרכיב, לקלף את הגומי הישן ולהחליף לבד. בפעם הבאה יהיה יותר קל להסתכל בסרטונים ולראות איך עושים דברים לבד.
איכות
2
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
3
כללי
גירסאות
נילי ר. גבעת זאב.
משוב: 14/12/2008
תיאור השירות:
החלפה של דוד שמש משומש- 150 ליטר.
חוות דעת:
הם הגיעו בזמן שהם אמרו והיו מאוד נחמדים. עבדו נקי והם עשו את העבודה בצורה מהירה וטובה. הם היו אמורים להביא לי את האחריות על ההחלפה איתם והם שכחו. הכנו את האחריות עצמה בבית והם חתמו לי על זה אז זה היה קצת מאכזב לעומת מה שציפיתי אבל למרות שאני ביקורתי אני מחליק את זה. לגבי המקצועיות, על פניו זה נראה שנעשתה עבודה טובה והמחיר היה סביר. אני לא יכול עכשיו לדרג את זה בציון כי זה דבר שאפשר לדרג לאורך זמן.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מיכאל לוטם, ירושלים.
משוב: 13/08/2020
חוות דעת:
היה בסדר בסך הכל. העבודה ,הצוות שהגיע- הכל היה מצויין. ההסתייגות היחידה- לא הוברר לי במהלך ההתקשרות כי יואב עצמו לא יגיע, אלא שולח צוות. כאמור, הצוות היה 10, אבל רצוי להיות שקוף בנקודה זו
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
ישראל א. ירושלים.
אשרור: 13/08/2020
משוב: 14/06/2020
תיאור השירות:
החלפת אביזר החימום בדוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! היה עסוק ושלח מחליף.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רענן צבי, מודיעין.
משוב: 12/08/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד 150 ליטר מתוצרת אידיאל, מכירה והתקנה במקום הדוד הישן, העלאה לגג קומה שנייה ופינוי הדוד הישן.
חוות דעת:
שרות מצויין. צוות מקצועי ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדיב עידו, ירושלים.
משוב: 11/08/2020
חוות דעת:
היה טוב מאד!!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירין מדמון, ירושלים.
משוב: 10/08/2020
תיאור השירות:
תיקון סתימה בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון ח. ירושלים.
משוב: 09/08/2020
תיאור השירות:
תיקון של ברז ערבול בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה סבלני מאוד, נתן לי עצות מקצועיות בטלפון ושלח את העובדים שלו שעשו בדיוק את מה שהוא אמר. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 303 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק