מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יואב
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.72
מחיר 9.52
איכות 9.49
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
איה גל, ירושלים.
משוב: 13/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מפסק בדוד חשמל של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הנורה לא נדלקה והמים לא התחממו, יואב שלח פועלים שהיו קרובים אלי כך שהם הגיעו ממש מהר. הוא הסביר לי בטלפון מה יכולה להיות הבעיה והציע שיבדקו גם את הדוד החשמלי וגם הדוד על הגג, על אף שלא היה צורך בכך לתיקון התקלה. התקלה נמצאה במפסק, אותו הם החליפו וחיכו לראות שהמים מתחממים. היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרינה רודבסקי, ירושלים.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון חשמלי בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בדיוק בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך, תיקן מהר, מקצועי והסביר על הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון ס. ירושלים.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל 200 ל'.
חוות דעת:
שירות מעולה! שלח עובד שלו שהגיע בזמן ועשה עבודה מקצועית. גם היחס היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסף יהב, תל אביב.
אשרור: 05/04/2011
משוב: 21/07/2010
תיאור השירות:
תיקון נזילה שיצרה קצר בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה בסדר גמור. היה הוגן מאד. כל מה שהוא הבטיח הוא עשה. המחיר היה הוגן בסך הכל, היה מעט יותר יקר מהשאר, אבל הוא היה באמת מאד מקצועי. הוא בא לקראתנו, הוא הגיע לראות את הדוד ולתת הצעת מחיר ובא למחרת בזמן שקבענו ועשה עבודה טובה, הוא נתן אחריות על העבודה שלו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אינה רזניק, בית שמש.
משוב: 24/04/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום וקולטן שמש בדוד שמש.
חוות דעת:
הם מאוד מקצועיים ונענים כשיש בעיה. אחרי שהלכו הייתה בעיה עם המפסק אז הם חזרו ותיקנו מה שהיה צריך. הגיעו בזמן, היו נחמדים וזמינים, הגיעו ביום שצלצלתי אליהם והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן גרבי, מעלה החמישה.
אשרור: 10/04/2020
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום לדוד כרומגן.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה! הוא הגיע בזמן עשה ועבודה טובה ומהירה, אבל המחיר היה טיפה יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי פלבני, בית שמש.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
יואב מספק שירות פשוט מעולה! הוא בחור אדיב, הסביר את עצמו כמו שצריך ונתן תשובה לכל שאלה שהייתה לי. נדהמתי מאיכות השירות שקיבלתי ואני ממש מרוצה ממנו, מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן זלינגר, כסלון.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ומאיץ.
חוות דעת:
היה 100 אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אושרית ק. בית שמש.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמל וקולט.
חוות דעת:
היה מצוין! אחראי, הודיע לפני הזמן שהוא יגיע קצת באיחור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל אוחנה, בית שמש.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
אין ספק שהסביר ופירט את העבודה שלא הוא בעצמו עשה אלא שלח מישהו, אך התקלה לא אובחנה כראוי והתשלום היה לשווא.
איכות
4
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 260 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק