מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יואב
ציון כללי:
9.31
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.38
זמנים 9.63
מחיר 9.31
איכות 9.37
דירוג כללי 9.31
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
צבי קיידנוב, מודיעין.
משוב: 03/09/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד חימום.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא עמד בזמנים וגבה מחיר סביר. היינו מאוד מרוצים ממנו והבוא היה ממש בסדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עידו ב. כפר האורנים.
משוב: 31/12/2017
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ומאיץ.
חוות דעת:
בשיחה הוא אמר לי שהוא יכול להגיע מיד, בסוף שלח פועלים במקומו. המחיר היה גבוה לדעתי וכששאלתי מדוע, הוא אמר שמדובר בהתקנה מסובכת של עליית גג ולא בגג. למרות שבפועל לטעמי, ההתקנה הייתה מאוד פשוטה וקלה להגעה יותר מעליה לגג עצמו. לקח ארבעה ימים עד שקיבלתי את הקבלה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מוטי בן פורת, מודיעין.
משוב: 13/09/2017
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש 200 ליטר וקולטים.
חוות דעת:
הוא שלח עובדים שהיו מקצועיים ואדיבים. הכל בוצע לטעמנו.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
משה אלבוחר, מודיעין.
משוב: 20/06/2011
תיאור השירות:
התקנה של דוד 150 ליטר שמש וקולט של חברת טל שחר.
חוות דעת:
הוא מספר אחד! התקשרתי אליו לפני 3 חודשים ורציתי לשמוע פחות או יותר כמה הדברים עולים. הוא הגיע בדיוק בזמן שהוא אמר לי. השירות שלו מעולה! הוא אחלה בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל מרטפל, מודיעין.
אשרור: 07/05/2011
משוב: 05/01/2011
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש וקולטים.
חוות דעת:
דיברתי איתו בטלפון וסגרנו על מחיר והכל הוא המליץ לי מה כדאי ולא כדאי ואמר שבמידה ויצטרכו להחליף את הקולט הוא ימליץ לי מה הכי כדאי לי. הגיעו שני עובדים מקצועיים שלו. הם הגיעו בזמן עשו עבודה נקייה ומקצועית, הביאו תעודת אחריות וחשבונית ולא הייתי צריך לרדוף אחריו. הם אמרו לי ש50% שהקולט יהיה בסדר אבל אני החלטתי לא לקחת סיכון ולהחליף אותם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי אורי, מודיעין.
משוב: 17/10/2010
תיאור השירות:
החלפת מערך חשמל בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! כבר בטלפון התרשמתי ממנו לטובה וכשהוא הגיע, הוא באמת עשה בדיקה יסודית ועבודה מהירה...
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז בורשן, מודיעין.
משוב: 20/05/2010
תיאור השירות:
החלפת צינור בדוד חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ולקח מחיר הוגן! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביה אהרון, מודיעין.
משוב: 06/05/2010
תיאור השירות:
התקנה של דוד שמש 150 ליטר ו-2 קולטים של חברת טל שחר.
חוות דעת:
קודם כל הוא היה מאוד מאוד מקצועי בהסבר שלו. פניתי אליו בבעיה שהמים לא מתחממים והוא ממש הסביר לי למה. האו נתן לי הסבר מלא על איזה דוד כדאי ואיזה קולטים. זה מראה שהוא לא סתם בא ועושה את העבודה אלא מעבר. הוא עצמו לא היה בהתקנה. הצוות שלו בא והם עשו את העבודה ממש טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי בן בסט, מודיעין.
משוב: 22/04/2010
תיאור השירות:
החלפה של דוד שמש.
חוות דעת:
אותו אישית לא ראיתי. באו פועלים שלו. הם באו בזמן, עבדו בצורה מהירה והיו מקצועיים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלי ויזן, בית אריה.
משוב: 08/03/2010
תיאור השירות:
התקנה של דוד מחברת טל סחר, 150 ליטרים.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הוא לא בא בעצמו, אלא שני פועלים שלו הגיעו. הם עשו את ההתקנה כמו שצריך, לא היה משהו מיוחד וסך הכל היה טוב ואחרי זה הם הלכו...
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 213 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק