מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוני
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.89
מחיר 9.89
איכות 9.78
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 9 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
משה מנדלמילך, כפר סבא.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
תיקון ריצוף שהתרומם במטבח.
חוות דעת:
יוני הגיע עם עוד שני פועלים, עבדו בצורה מהירה, סיימו הכל ביום אחד. עבדו בצורה נקייה, לא השאירו לכלוך, הכל היה מקצועי ונעשה לשביעות רצוני. שיגעתי אותו שאני רוצה שהריצוף יהיה בצורה ספציפית והוא היה סבלני וקשוב אלי וגם מבחינת המחיר היה הוגן לדעתי. התוצאה יצאה לשביעות רצוני המלאה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אירית אופיר, כפר סבא.
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
שיפוץ שכלל החלפת מקלחון.
חוות דעת:
וואו הם פשוט אלופים!, מקצועיים מאוד, רק מילים טובות אפשר לספר עליהם, אני מאוד מרוצה מהעבודה שלהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד ב. כפר יונה.
משוב: 07/05/2020
תיאור השירות:
חיפוי מטבח.
חוות דעת:
היה מצויין! ממליצה בכל פה. בעל מקצוע נעים, קשוב, רגוע, מסביר וענה על כל שאלה שהייתי צריכה ייעוץ ,עוד בשלב הטלפוני בלבד. הגיעו בזמן, עבדו יפה ובשקט, עמדו בזמנים, היו מנומסים ונעימים. באופן נדיר, מה שלא רואים כל יום, חייבת לציין שניקו אחריהם. יוני היה סבלני להתלבטויות שעלו וייעץ בכל שלב. היה מאד הוגן במחיר !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל קיידר, תל מונד.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
שיפוץ חדר רחצה בבית פרטי הכלל צביעה, התקנת נקודות חשמל וריצוף.
חוות דעת:
השירות היה יוצא מן הכלל, מנשה ויוני אנשים מדהימים, אין הרבה שיפוצניקים כאלה שאפשר לסמוך עליהם.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת סלינס, צור משה.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
ריצוף סלון בגודל של כ- 20 מ"ר.
חוות דעת:
היה מעולה. המחיר שלו הוגן והיה מאוד מקצועי. עשה עבודה נקיה והיה גמיש בשעות, ידע שהעבודה דחופה לי אז בא אחר הצהריים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון ח., תל מונד.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
בניית מדרגות בבית, מעקה, צביעת דירה ותיקונים נוספים.
חוות דעת:
מנשה היה תענוג! הוא אמין מאוד, עמד בזמנים, לקח מחיר הוגן לדעתי, אצלו מילה זו מילה, הוא לא כמו שאר בעלי המקצוע ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה וולף, חרוצים.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
שיפוץ 2 מקלחות ושירותים.
חוות דעת:
הם עמדו בזמנים, היו מאד מסודרים, עבדו בשקט, נתנו את הצעת המחיר הנמוכה ביותר ועמדו בכל מה שהתחייבו ואני ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי רייס, הרצליה.
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
שיפוץ כללי בבית שכלל שבירה ובניית קירות, צביעות וטייח, עבודות חשמל וצנרת.
חוות דעת:
הוא מעולה! בעל מקצוע ישר ואמין. עשר מעשר בכל פרמטר אפשרי. המחיר שלו הוגן לחלוטין. נעים מאד לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חזי מוזס, הרצליה.
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
שיפוץ בחדרים של בית אבות.
חוות דעת:
הם בסדר גמור, מילה זה מילה, עומדים בזמנים ומקצועיים. אין לי מילה רעה להגיד, ממש על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 9 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כששיפוצניק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שיפוצים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק