מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דורון
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.88
מחיר 9.75
איכות 9.88
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 17 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דרור מרקו, כפר סבא.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
תיקון חשמלי בדוד.
חוות דעת:
היה מעולה! דורון הגיע במהירות ותיקן את התקלה במקצועיות רבה וגבה מחיר הוגן מאד, אני ממליץ מאד, תזמינו את דורן, אתם תגידו תודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר טייר, רעננה.
משוב: 06/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא המליץ להחליף את הדוד, קיבלתי ממנו הצעת מחיר, ביררתי והמחיר היה קצת גבוה אבל סביר. אחרי שסגרתי איתו עדכן אותי שהוא טעה והמחיר הרבה יותר גבוה, אז סגרתי עם מתקין אחר. בנוסף בסיום הבדיקה השאיר את הדוד מכובה וגילינו את זה רק בערב כשלא היו מים ונאלצתי לעלות לגג בחושך ובגשם כדי לסדר.
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
תגובת העסק:
חלה טעות בעלות, ובוצע שינוי מחיר, בנוסף אני מתנצל שהמפסק הבטיחות הצמוד לדוד השמש לא הורם בחזרה צר לי שזו חווית השירות שקיבל הלקוח.
7
כללי
גירסאות
תמי קצין, קדימה-צורן.
משוב: 27/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד חברת אור.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון אבירם, נתניה.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
ניקיון דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, הגיע ועבד בסדר גמור. תודעת שירות מצוינת!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אהרון סלמון, באר שבע.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
החלפת קולטי שמש.
חוות דעת:
אני מרוצה מהעבודה, השירות והיחס. הייתה בעיה שדרשה טיפול דחוף ודורון השתדל והצליח לתת מענה מהיר ביותר, חשבתי שהמחיר יהיה גבוה לאור הדחיפות שנדרשה, אך לבסוף המחיר היה הוגן ואטרקטיבי. תודה דורון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי טביב, אבן יהודה.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט וגוף חימום.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי זלוטניק, רמת השרון.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמלי ושמש מחברת כרומגן, 150 ליטר.
חוות דעת:
דורון היה מאוד אכפתי, עשה הכל מהר וטוב. המחיר היה הוגן לדעתי ואני מרוצה ממנו. הכל היה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרים קסה, חדרה.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנץ' וגוף חימום לדוד שמש.
חוות דעת:
אפרים היה ממש 10, אני מרוצה ממנו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון נוי, נתניה.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
תיקון והחלפת פלאנג' במיכל 200 ליטר.
חוות דעת:
היה בסדר! נתן שירות אדיב וטוב, הגיב לקריאה והגיע בזמינות גבוה יחסית, ביקש תשלום במחיר סביר ומקובל לשירות זה וסה"כ מאד מרוצה מהשירות.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יניר עוז, גבעת עדה.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! עבודה מקצועית. ממליץ בחום !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 17 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק