מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
איתן
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.89
מחיר 9.51
איכות 9.89
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
פלי מדר, הרצליה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה סמסונג.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
דוד פ. הרצליה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון התוף של מכונת כביסה של AEG.
חוות דעת:
היה יותר ממצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, סידר הכל, עבד נקי ולא הלך עד שבדק שהכל פועל כמו שצריך. לפי התמונות ששלחתי לו ומה שתיארתי לו הוא ידע להגיד לי מראש את המחיר וזה מה שהיה. היה ממש מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם רמברג, הרצליה.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון נעילה במכונת כביסה של חברת LG.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד מהשרות, אם אצטרך עוד פעם בהחלט אקרא לו.
10
כללי
גירסאות
מיכל ב. רמת השרון.
אשרור: 31/05/2019
משוב: 20/06/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למכונת כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
בחור מקסים. כל מה שקראתי עליו במשובים היה אמת לאמיתה. אדיב, סבלני, הסביר לי מה לעשות עם המכונה והיה זמין לכל שאלה בטלפון. היינו בקשר טלפוני במשך 3 ימים עד שהבעיה נפתרה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל גרייף, הרצליה.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון חור במיכל שגרם לנזילה במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהמקצועיות והאמינות שלו. הוא עשה טובה!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר גילאון, הרצליה.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה. אמין, מהיר ואמר מראש מה המחיר ואף ניסה להסביר לי בטלפון כיצד לבצע את התיקון בעצמי כדי לחסוך לי את העלות. העדפתי שיבוצע על ידי בעל מקצוע והיה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דין שפירא, הרצליה.
משוב: 18/05/2019
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי קוסט, הרצליה.
אשרור: 15/05/2019
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במייבש כביסה מחברת GRAETZ.
חוות דעת:
הוא בא בזמן, תיקן את המייבש ועכשיו היא עובדת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי ע. רמת השרון.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים, כולל החלפת מפסק דלת.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור ישר, הרצליה.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא הציל אותי דרך הטלפון ואמר עדיף לי שהוא לא יבוא והדריך אותי איך לפתור את הבעיה, הייתה נזילה במדיח כלים ואמר לי לנקות את הגומיות שמדיח, חסך לי זמן וכסף, הוא מקצועי ברמה מושלמת, הסביר הכל צורה מדויקת, בהירה ורהוטה, אין דברים כאלה היום, נתן לי טיפ בחינם ולא ביקש שקל, אני מרוצה מאוד!!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3567 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק