מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
איתן
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.92
מחיר 9.70
איכות 9.84
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נעמה מ. תל אביב.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של indesit שכלל החלפת משאבה.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה. איתן היה אדיב כבר בשיחת הטלפון עימו, הגיע תוך מספר שעות ותיקן את התקלה במהירות ובמקצועיות. תודה רבה איתן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
און נ. תל אביב.
משוב: 24/11/2019
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית גליץ, תל אביב.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני.
חוות דעת:
מדהים! הייתה לי תקלה במדיח כלים, זה לא רוקן מים ולאחר הפעלה היה נשאר שלולית בתחתית המדיח. התקשרתי לאיתן והוא אמר לי לנסות לבדוק בעצמי כי יכול להיות שמדובר במשהו קטן. הוא הדריך אותי מה לעשות, אמר לי להטות את המדיח לרוקן את המים ואמר לי איך לפתור את הכפל בצינור. הוא היה מאוד נחמד והדריך אותי במקצועיות. חד משמעית עשר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דקלה פ. תל אביב.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני להחלפת רצועה במכונת כביסה מחברת BOSCH.
חוות דעת:
השירות היה מדהים, איתן היה מאוד הוגן, הוא הדריך אותי והסביר לי בטלפון כיצד לבצע את ההחלפה. לאחר מכן התקשרתי אליו גם לדברים נוספים שהוא עזר לי בהם.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמיחי ו, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים ובדיקת מייבש כביסה של חברת זנוסי.
חוות דעת:
איתן היה מושלם, ענייני, מקצועי, ניקה את הפילטרים במכונת כביסה ובדק אותה, יש לי חלק פגום במכונה והוא לא לחץ להחליף אותו, ייעץ לי איך להתנהל עם המכונה בצורה טובה, נחמד, הגון, ישר, נתן שירות מצוין והצעה מחיר הוגנת לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמית עובדיה, תל אביב.
אשרור: 15/09/2019
משוב: 16/06/2019
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן פ. תל אביב.
משוב: 08/09/2019
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון א. תל אביב.
אשרור: 02/09/2019
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
תיקן לי מכונת כביסה.
חוות דעת:
אחלה שירות! הגיע מהר, הסביר לי הכל. פרש בפניי את כל האפשרויות, חסרונות ויתרונות. עבד יעיל, מהר ונקי. מחיר הגון. מומלץ בחום. אין מה להתלבט. להתקשר ולדעת שאתה בידיים טובות, מקצועיות והגונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי עומר, תל אביב.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון של מדיח כלים דלונגי.
חוות דעת:
היה מצוין,הייתי מאוד מרוצה! איתן בחור נחמד מאוד ומקצועי. הגיע כשעתיים בלבד לאחר שהתקשרתי. איתר את הבעיה מהר ותיקן (החלפת קבל המדיח) לשביעות רצוני המלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת ונגרוב, תל אביב.
אשרור: 07/08/2019
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! הגיע בהתראה קצרה מאד וטיפל במדיח במהירות וביעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3759 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק