מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דרור
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.90
מחיר 9.60
איכות 9.65
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 40 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
משה ניר, נתניה.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה
חוות דעת:
אדיב ומקצועי
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
תום א. נתניה.
אשרור: 21/05/2020
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישעיהו י. נתניה.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
תיקון תריסי הזזה בחלון גדול של סלון.
חוות דעת:
היה מצוין! עשה תיקון מקצועי ומצויין, היה סבלני ואדיב, התריס כמו חדש והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל עטיה, נתניה.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועה לתריס גלילה ידני.
חוות דעת:
שירות מעולה. הוא הגיע בזמן, נתן שירות אמין וטוב. הוא היה תותח ברמות גבוהות, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל סהר, נתניה.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים.
חוות דעת:
השירות שלו היה על הכיפאק, דרור אחלה בחור, נחמד, מקצועי ועלות העבודה הייתה סבירה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
משה ק., נתניה.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס בחלון ממד ותיקון תריס גלילה ידני נוסף.
חוות דעת:
דרור היה מעולה, הייתי מרוצה מהכול. המחיר על התריס בחלון ממד היה הוגן מאוד ואפילו זול משמעותית מעוד מקומות שבדקתי בהם. עמד בזמנים והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן גורדון, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
תיקון שתי רצועות בתריסי גלילה והחלפת קפיץ.
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך מ. רמת גן.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה גדול.
חוות דעת:
בכללי אומר ומבלי להתייחס בהכרח לבעל המקצוע הזה, בעל מקצוע צריך לשאול את הלקוח את כל השאלות הרלוונטיות לפני שהוא נותן הצעת מחיר, לא ראוי להגיע ללקוח ולהתקטנן שההצעה לא בדיוק תואמת את מה שהוא הבין, במיוחד כשמדובר בדברים ממש מינוריים.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אייל מרכדו, מעיין צבי.
אשרור: 15/05/2020
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן, גבה מחיר הוגן לדעתי, עשה עבודה טובה ונקייה. אני מאוד התרשמתי ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביתר נגר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
קדיחת חורים חדשים בתריס גלילה למרפסת והחלפת רצועות כולל תיקון וו סגירה בחלון מקלחת.
חוות דעת:
השירות שלו היה מהיר, ההתייחסות בטלפון הייתה גם כן התייחסות טובה, המחיר הוגן לדעתי, אדם אמין מקצועי ואדיב. שהייתה לי עוד בעיה פתר לי אותה, עבד נקי, הגיע עם כלים, מוכן ומסודר ולא הלך כל שנייה לאוטו, השאיר נקי אחריו ואני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 40 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק