מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.89
מחיר 9.84
איכות 9.95
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 20 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סיון אמיתי, בני עיש.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
התקנת חגז.
חוות דעת:
הוא היה מקסים ממש והכל היה עשר. המחיר היה בסדר גמור לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי גז נוספים באזור גדרה והסביבה

רונית כהן, גדרה.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
התקנה של צנרת גז בבית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. בהתחלה הוא לא היה זמין כל כך אבל הלבסוף הגיע בזמן, היה נחמד ואדיב, עשה עבודה מקצועית. בסך הכל הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מלכה ג. אשקלון.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
התקנת חגז.
חוות דעת:
הזמנתי אותו באותו היום והוא הגיע בתוך כמה שעות בזמינות גבוהה, הסביר איך לתפעל הכל והיה זריז. המחיר היה סביר לפי השוק, הוא מקצועי ויודע מה לעשות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל פרדו, אשקלון.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
התקנת תנור של חברת בלומברג וחיבור לגז.
חוות דעת:
הזמינות שלו הייתה גבוהה, הוא היה מקצועי ושירותי, התכוונתי להזמין את החברה עצמה והם עשו בעיות במחירים והוא לעומת זאת היה נורא גלוי ולא עשה בעיות. הזיז והחזיר את התנור בלי בעיות. גמיש מבחינת השעות. הוא אחד מאנשי המקצוע הטובים שפגשתי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבירם אשכנזי, יבנה.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
הארכת קו והקמת נקודת גז חדשה.
חוות דעת:
הוא אחלה, השירות היה טוב ממש, הוא מקצועי מאוד, המחיר פצצה, הוא נחמד ואדיב, באמת אין לי טענות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולדימיר ז. רחובות.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
ביטול נקודת גז ישנה בסלון, חידש נקודת גז במטבח, החלפת ברז גז, בדיקת אטימות המערכת עד המונה, ייעוץ עבור הכנה לחימום בגז והכנת צנרת גז.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! משה מאוד אדיב, מקצועי, מסביר וסובלני. מחיר טוב והוגן ביותר. מומלץ בחום - באמת! הלוואי כל אנשי המקצוע יהיו כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל י. חיפה.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
תיקון כיריים.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר קמינסקי, קרית גת.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה בכיריים.
חוות דעת:
משה היה ממש נחמד, לפי הייעוץ שנתן לי הבנתי שתיקון הכיריים יהיה יקר מדי ועדיף כבר לקנות כיריים חדשות. ממש שמחתי להיעזר בו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיקלה סופר, נס ציונה.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
התקנת נקודת גז והעברת מכשיר גז.
חוות דעת:
משה מדהים, הוא סופר מקצועי, אדיב, יודע את העבודה וידע לייעץ בשטח בצורה טובה, בעל מקצוע למופת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי וגשח, עין צורים.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
התקנת כיריים מחברת Haier לנקודת גז.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, משה הסביר כל מה שצריך על העבודה, עשה עבודה נקיה, יפה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 20 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק