מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ערן
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.86
מחיר 9.43
איכות 9.75
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 8 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דוד שרעבי, רחובות.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
התקנה של קמין גז ותיקון.
חוות דעת:
בחור מקסים וטוב, בעל מקצוע מעולה, איכותי, לא "גרידי". נעזרתי בו מספר פעמים גם בשביל תיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מתקיני מערכות חימום נוספים באזור ראשון לציון

אילת שיש, תל אביב.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
תיקון קמין.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, ביצע את העבודה בצורה טובה, אני יכולה לומר שאני מרוצה ממנו ומגיע לו את הדירוג הגבוה ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר פרבי, ירושלים.
משוב: 28/02/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון תנור נפט בייתי.
חוות דעת:
ערן היה פשוט מעולה! התקשרתי אליו והוא הסביר לי בטלפון מה הבעיה ואיך אני יכול לתקן לבד וזה באמת עזר, הוא היה נחמד, סבלני והכי חשוב הגון!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן אלחנני, נס ציונה.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
תיקון ארובת קמין עצים.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירי ארנון, שוהם.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קמין שכולל החלפת חלק במבער.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה מאוד, זה לא פעם ראשונה שהוא אצלנו, הוא התקין לנו את הקמין וכבר חורף שלישי שאנחנו קוראים לו שיפעיל לנו אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעלי מלכה, נס ציונה.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
תיקון קמין מסוג גז.
חוות דעת:
העבודה הייתה מקצועית וטובה! בסך הכול הייתי מרוצה ואני ממליצה.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ורד מ. רמת גן.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
פירוק קמין והתקנת קמין חדש.
חוות דעת:
בנאדם תותח, כנה, לא מנסה לבוא ולהרוויח כסף. מסביר לנו בדיוק מה צריך ולמה, עונה על כל השאלות ומסביר את התקלות, הוא סופר מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי ערבית, הוד השרון.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בקמין.
חוות דעת:
הוא על הכיפאק! הגיע, נתן פתרון והתקשר כמה ימים אח"כ לשאול אם הכל תקין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 8 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות חימום רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות חימום. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק