מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.90
מחיר 9.89
איכות 9.90
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 10 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יעקב shacham, ראשון לציון.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור בדוד שמש.
חוות דעת:
בסדר גמור. הוא הגיע בזמן והכל בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יפעת קרן, אזור.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח והוצאה של צנרת מחוץ לבית.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא נהדר, שירותי, נעים, הגיע בזמן, השאיר נקי אחריו והשקיע בעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר נובק, חולון.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
עבודות אינסטלציה.
חוות דעת:
היה מצוין! מקצועי, מסביר מה עושה והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה לבקוביץ', אזור.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
שיפוץ בבית כולל תריסים, צבע ואינסטלציה.
חוות דעת:
נתתי לו את המפתח של הבית והוא עבר על כל הרשימה של מה שצריך לעשות, הוא תיקן הכל, מילה אצלו זו מילה. הוא בחור מקסים. הייתי כ"כ מרוצה ממנו. גם בתור בן אדם וגם בתור בעל מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה כהן, בת ים.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה באמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה! הכל מצוין. נתן לי פתרון טוב, מהיר וזול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר רוזנר, אזור.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
בניית מעקף לצינורות מים במטבח.
חוות דעת:
אחרי שבעל מקצוע אחד לא הסתדר עם הבעיה שהייתה לי בדירה שאני משכיר, משה הגיע, עשה עבודה טובה ופתר את הבעיה. היה מהיר בסה"כ. הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר פרנקל, קרית עקרון.
משוב: 04/04/2020
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה בעקבות נזילה, החלפת צינור חיצוני מהניאגרה לביוב בעקבות פיצוץ, קנייה והתקנה של ברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
נעזרתי בשירותיו כבר 3 פעמים. בשלושת המקרים היה זמין ונגיש למרות הקורונה. הגיע למשרדים וגם לבית הפרטי שלי לעבודה. הגיע מהר, נתן הצעת מחיר בצורה מקצועית, גילה את הבעיה, תיקן ולקח מחיר סביר. אדם נחמד ואנושי שמדבר בגובה העיניים. מאוד התרשמתי ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ע. צ. יהוד.
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מכסה וטיפול בבריכת ביוב חיצונית.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה אחלה. הוא הגיע להסתכל ולראות את האיזור, נסע לקנות את החלק הדרוש, שלח תמונות מהחנות כדי שאוכל לבחור והגיע אחרי יומיים לעשות את העבודה. המחיר נראה לי הוגן. על הדרך הוא עשה עוד כמה דברים שהיה צריך לעשות וגבה תוספת קטנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 04/04/2020
תיאור השירות:
תיקוני נזילה ופתיחת סתימות בדירה.
חוות דעת:
משה הוא חמוד לאללה, אחלה בעל מקצועי ובן אדם. אני עובד איתו כבר כמה שנים ומאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז חדש בכיור מטבח ובדיקת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
משה היה סבבה לגמרי, היה ממש בסדר מבחינה מקצועית ועמד בזמנים שקבענו.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 10 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק