מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ברוך
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 10.00
מחיר 10.00
איכות 9.67
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 6 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גילי כהן, קרית גת.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מפסק של דוד חשמל.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, ברוך הגיע בזמן והיה אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי דודי שמש נוספים באזור בית שמש והסביבה

מיכאל ג. באר שבע.
אשרור: 24/05/2020
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
החלפת שעון שבת לדוד חשמל.
חוות דעת:
פרפקט! מהיר, יסודי, אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי ס. אשקלון.
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום לדוד חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, המחיר היה סביר, יחס אישי מעולה הוא נחמד, עשה הכל מהר, עכשיו הכל עובד והדוד מחמם כרגיל, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית היימן, מבועים.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בדוד חשמל ובדיקת הארקה.
חוות דעת:
בחור ממש ממש מקסים, קיבלתי שירות מעולה, הוא מקצועי, עמד בזמנים, הוגן במחיר ויש לי רק דברים טובים לומר עליו. הוא באמת נהדר, יצאתי מרוצה מכל הכיוונים ואני ממליצה עליו בחום ובאהבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר אבודרהם, נהורה.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל והחלפת מפסק.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מברוך, הוא נתן שירות אדיב, מקצועי, אמין, היה הוגן במחיר והסביר הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. א. רחובות.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
התקנת מפסק חכם לדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה איזו תקלה בהתקנה של הרכיב, שלחתי את זה לבדיקה ובחברה אמרו לי שזה לא טוב. יצרתי איתו קשר והוא החזיר לי גם את העלות של הביקור וגם של העבודה, לא התווכח ולא שום דבר. אין לי בכלל טענות לעבודה שלו, טעויות קורות, לפעמים זה מילימטר לכאן או לכאן וזה לא במקום אבל הוא היה מאוד מאוד הוגן. אני חושב שהוא היה טוב, רק התוצאה בעייתית.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 6 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק