מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
8.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.09
זמנים 9.23
מחיר 8.77
איכות 8.84
דירוג כללי 8.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אליענה אמינוף, ירושלים.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
אישור בלמים לפני טסט, החלפת פנס וריקון מים ברכב טויוטה.
חוות דעת:
אילן היה ממש טוב, יצאתי משם מאוד מרוצה. היו זריזים, באתי וישר היה מקום, עשו לי מחיר יפה, חזרתי לעוד תיקון קטן ולא לקחו לי תשלום. מאוד אמינים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה פ. ירושלים.
משוב: 10/03/2009
תיאור השירות:
טיפול 75,000 לטויוטה קורולה שנת 2006.
חוות דעת:
הם היו ממש בסדר גמור! הם מאוד נחמדים ואדיבים מאוד. כבר בטלפן הוא היה מאוד נחמד והסביר לי כמה דברים. הגעתי למוסך וטיפלו בי טוב ובמהירות. המחיר היה הוגן מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי קימלמן, ירושלים.
משוב: 26/11/2008
תיאור השירות:
החלפת שבט של הגיר לאוטו טויוטה סטרלט שנת 1998.
חוות דעת:
הטיפולים הרגילים שעשיתי אצלם היו בסדר גמור! אבל עם דברים מסובכים יותר העדפתי שלא. הם היו בסדר, הם אמרו שיבדקו שוב את האוטו אחרי שהבעיה לא נפתרה אבל העדפתי מוסך מרכזי. הי די מקצועיים, בעיקר בטיפולים שוטפים. אפשר לומר שאני די מרוצה!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
רווית נוריאל, מבשרת ציון.
משוב: 26/05/2006
תיאור השירות:
הלכתי אליהם להחליף ברקסים ודיסקיות לגלגלים.
חוות דעת:
היה ממש בסדר. הם נחמדים ומקצועיים. המוסך היה קצת עמוס והיתה איזו בעיה והם היו צריכים ללכת לאיזה פחח שיסדר משהו אז זה לקח קצת הרבה זמן. זה היה מוכן באותו יום אבל לקח כמה שעות. המחיר היה נראה לי סביר והעבודה היתה טובה אז יצאתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אייל תגר, ירושלים.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
ניקוי מצערת ברכב מסוג מאזדה 2.
חוות דעת:
אילן היה נהדר! הייתי מרוצה מהשירות המהיר והמעולה, הסבר על הכל ומחיר טוב. נתן לי אפשרות לניקוי של המצערת במקום להחליף ישר ואמר שאם התקלה תחזור יוריד לי את מחיר הניקיון מהתשלום. אז גם נתן לי עצה טובה וגם קיבל אותי באותו יום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון שמעון, ירושלים.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי עבור רכב מסוג סקודה ראפיד שנת 2015.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, לא נראה מקצועי, לא שירותי, המחיר יקר לדעתי והייתי מאד לא מרוצה ממנו.
איכות
5
מחיר
6
זמנים
2
יחס
5
6
כללי
גירסאות
יצחק כהן, ירושלים.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי בניסאן קשקאי.
חוות דעת:
אילן היה אחלה, עשה עבודה טובה והייתי מאוד מרוצה מהשירות שלו והעמידה בזמנים. קבלת הפנים במוסך הייתה טובה והרגשתי שהרכב במצב טוב יותר ממה שהיה לפני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנדי מישולובין, ירושלים.
משוב: 20/12/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 לרכב מסוג HONDA INSIGHT משנת 2011.
חוות דעת:
אילן בחור טוב, עשה עבורי עבודה מעולה ואני ממש מרוצה מהתוצאות שלו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליהו גרוס, ירושלים.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 10000 ברכב מסוג סובארו.
חוות דעת:
בגדול הייתי מרוצה מהטיפול, עלות העבודה לא הייתה זולה אך גם לא יקרה מדי, היחס והעמידה בזמנים היו מעולים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אירה א. ירושלים.
אשרור: 05/11/2019
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
החלפת נורה בפנס קדמי.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה. הגעתי על הבוקר,הוא היה עסוק אבל ראה שאני צריכה באמת משהו קטן. הוא עזב את מה שעשה והחליף לי נורה תוך שלוש דקות. השירות באמת היה מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 146 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק