מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
8.96
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.12
זמנים 9.27
מחיר 8.78
איכות 8.86
דירוג כללי 8.96
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אליהו גרוס, ירושלים.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 10000 ברכב מסוג סובארו.
חוות דעת:
בגדול הייתי מרוצה מהטיפול, עלות העבודה לא הייתה זולה אך גם לא יקרה מדי, היחס והעמידה בזמנים היו מעולים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אירה א. ירושלים.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
החלפת נורה בפנס קדמי.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה. הגעתי על הבוקר,הוא היה עסוק אבל ראה שאני צריכה באמת משהו קטן. הוא עזב את מה שעשה והחליף לי נורה תוך שלוש דקות. השירות באמת היה מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס מלניק, ירושלים.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במזגן מאזדה 2 בשעות הבוקר.
חוות דעת:
אילן היה מהיר בעבודה שלו וסיים אותה לפני הזמן המשוער שאמר לי. הוא היה מקצועי ונחמד, ובסך הכל עשה עבודה טובה. כשסיים אמר לי שהוא ראה עוד כמה בעיות במכונית ונתן לי הצעת מחיר ככה שאוכל לבוא לתקן אותן אצלו אם ארצה ואני הייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יניב לוי, ירושלים.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנעול בתא מטען ברכב מסוג פיאט איביזה שנת 2011.
חוות דעת:
אני הייתי בתהליכים של מעבר דירה והייתי צריך שיטפלו לי במנעול בדחיפות. כל יום אילן אמר לי שידבר איתי מחר אך זה לא קרה, רדפתי אחריו במשך כשבוע וחצי ורק יום לפני המעבר הוא טיפל לי באוטו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
שריאל לוי, ירושלים.
אשרור: 20/01/2015
משוב: 01/09/2014
תיאור השירות:
החלפת בית נורה בפנס ראשי ברכב מסוג סובארו B3 שנת 2011 ב-1.9.14.
חוות דעת:
השירות ניתן במקום. לא התעכבתי שם ולו לשנייה. הוא גם נתן יחס מצוין. רציתי לשלם לו לפחות על החומר אבל הוא לא רצה לקחת כסף. התיקון היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי בלאו, ירושלים.
אשרור: 01/07/2014
משוב: 01/04/2014
תיאור השירות:
החלפת שני חלונות קידמיים כולל המנגנונים ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, הוא עשה רושם מוצלח. המחיר שלו גם היה זול בהשוואה למקומות אחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי לוי, ירושלים.
משוב: 01/07/2014
תיאור השירות:
טיפול 12,000 ביונדאי i30.
חוות דעת:
זאת לא הייתה עבודה מסובכת, כך שלא יכולתי באמת להתרשם מבחינה מקצועית, אבל היה בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
זאב וייס, ירושלים.
אשרור: 29/10/2013
משוב: 09/12/2012
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן, ברכב הונדה, שנת 2005.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב ומאוד מקצועי! הוא אבחן את הבעיה, השיג את החלק להחלפה ותיקן. הוא עמד בזמנים והיה ממש 10! קשה לי להעריך את המחיר. הייתי מאוד מרוצה! :)
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים וקסלר, ירושלים.
משוב: 09/05/2013
תיאור השירות:
בדיקת רכב שלא התניע בבוקר.
חוות דעת:
אני מתכוון לתבוע את בעל המוסך הזה בבימ"ש לתביעות קטנות. הרכב לא התניע בבוקר, והוא ביקש שאני אשאיר אותו ללילה כדי שהוא יוכל לראות את הבעיה כשהרכב קר. שאלתי אותו האם זה מספיק שאביא את הרכב בבוקר, ובינתיים הרכב יתקרר והוא יוכל לראות את הבעיה במשך היום. הוא ענה שכן, והבאתי לו את הרכב בבוקר. אמרתי לו שיעדכן אותי מה קורה לפני שהוא מתחיל לעבוד עליו. כשהגעתי אחרי כמה שעות הוא סיפר לי שהוא החליף צינור שהיה קרוע, ואמר לי שזה עולה כולל הטיפול מעל 1200 ש"ח. כשנדהמתי ואמרתי לו שסיכמנו שיגיד לי לפני שהוא מתקן, אז לא היה לו מה לענות לי.בתגובה שלו כאן הוא משקר במצח נחושה, וכותב שהוא אמר לי את המחיר ואישרתי. פשוט שקר גס. הוא לא היה מוכן להוריד לי שקל אחד אפילו שסיכמתי איתו שלא יטפל לפני שיגיד לי, והייתי מוכרח לשלם לו את כל הסכום. הוא גם שיקר לי שהבעיה נפתרה בו בזמן שהוא ידע שאין לזה קשר לבעיה שהיתה לי. אח"כ הוא אמר לי שכדאי לי שוב להשאיר אותו ללילה. כשהשארתי את הרכב ללילה הוא אמר לי שזה כנראה משאבת דלק שעולה איזה 700 ש"ח, וגם אחרי זה להשאיר אותו שוב ללילה כדי לראות אם הבעיה תוקנה. הלכתי למוסך אחר וההוא אמר לי שזה פשוט חיישן מנוע שעולה כולל העבודה 150 ש"ח בלבד. אחרי שחזרתי למוסך לומר לו שמוסך אחר איתר את הבעיה בכמה דקות אז הוא אמר לי שאני אראה שהבעיה תחזור. אבל הבעיה לא חזרה. בקיצור, לא אמין ולא מקצועי. לוקח כסף שלא כדין. אני ממליץ לא ללכת אליו אם אתם לא רוצים להפסיד סתם כסף, זמן ועוגמת נפש.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
אוהד מסטבוים, ירושלים.
משוב: 10/04/2013
תיאור השירות:
החלפת מזגן ברכב מסוג גולף שנת 2008.
חוות דעת:
מעולה! נתנו אחלה שירות :) התחייבו על מחיר ועמדו בו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 140 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק