מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רון
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.96
מחיר 9.57
איכות 9.92
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 50 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דימיטרי ק. רמת גן.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה שירותים
חוות דעת:
היה מעולה. הגיע בזמן שקבענו, סידר את הבעיה תוך שניות. הבחור מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רועי לרר, רמת גן.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור של דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא נתן אחלה שירות וטיפל בתקלה בצורה מקצועית. הוא באמת בעל מקצוע מצוין וגם המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יותם בריטשנר, גבעתיים.
משוב: 24/03/2020
חוות דעת:
היה מדהים! אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לנה צ'אליק, רמת גן.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור כיור במקלחת ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס אוליאנסקי, רמת גן.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
תיקון סתימה בצנרת.
חוות דעת:
הוא הגיע אלינו לקראת חצות בשבת בלילה והיה איתנו עד שלוש בלילה. הוא הצליח לשחרר את הסתימה והראה גם את הסיבה לסתימה. היה מאוד מקצועי אדיב, מרגיע ונעים. הוא נשאר עד הסוף כדי לוודא שהכל בסדר, חפר ומצא עוד בעיות שכנראה יטפל בהם גם בהמשך. הוא באמת עשה את המקסימום שיכל.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מזל לסטר, גבעתיים.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צינורית בניאגרה סמויה עקב נזילה ומנגנון בניאגרה סמויה נוספת.
חוות דעת:
היה מצוין! עבד במקצועיות, לקח מחיר הוגן עם חיוך והסברים נלווים, ממליץ בחום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ענבר סביל, רמת גן.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
תיקון בנזילה בכיור במטבח.
חוות דעת:
מצוין, אמר "עוד 20 דקות אצלך" ובאמת הגיע בזמן, יחס נהדר, שירותי מאוד, עדכן אותי מה הוא רואה ומה הייתה הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל צמח, רמת גן.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
החלפת צינורות בדוד חשמל.
חוות דעת:
נתן שירות מעולה, הגיע בזמן, שרותי, המחיר מעולה לדעתי, בחור מדהים ומקסים, לא נתקלתי ברמת שירות כזאת! עשה עבודה ממש יפה, כל התשתית של הדוד, הצינורות והיציאות היה רקובים עם חלודה, החליף הכל, מקצועי, הסביר כל דבר. הוגן ולא סתם ניסה לדחוף עבודת שלא צריך בנוסף תיקן עוד משהו ללא עלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רובין ברששת, גבעתיים.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של השירותים והחלפת זווית באסלה.
חוות דעת:
הוא הכי אמין שפגשתי! עבד במשך שעה וחצי ואחר כך הוא הסביר שהעריך לא נכון את הבעיה והמחיר שנתן בהתחלה היה נמוך ממה שזה אמור לעלות. הוא הציע לעשות את זה בחינם אך בסוף סידרנו את זה מול בעל הדירה וכולם היו מרוצים מהתשלום. הוא היה פשוט מלך, בעל מקצוע ברמה גבוהה. מגיע לו את כל הפרגון שאפשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקס שסטקוב, רמת גן.
משוב: 07/02/2020
תיאור השירות:
פתיחה סתימה בביוב שני בורות.
חוות דעת:
רון עשה רושם מאוד מקצועי, לא נבהל מהעבודה שהייתה מסובכת, איש מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 50 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק