מורן הגיע בזמן ונתן שירות מצוין, הוא יודע את העבודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
Sagi Saati, תל קציר.
משוב: 11/07/2023
תיאור השירות:
תיקון מכונת קרח במקרר מחברת סמסונג.
חוות דעת:
מורן היה אחלה גבר ופתר לי תקלה מורכבת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בר י. טבריה.
אשרור: 25/06/2023
משוב: 07/11/2022
תיאור השירות:
פירוק והרכבת דלתות מקרר על מנת להכניס אותו לבית.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והשירות שנתן היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יגאל חטב, טבריה.
משוב: 29/05/2023
תיאור השירות:
בדיקת מקרר מחברת בוש.
חוות דעת:
מורן היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיון גבאי, טבריה.
אשרור: 14/04/2023
משוב: 13/02/2023
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר מחברת beko.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי, אמין וישר! אנחנו מאוד מרוצים. הוא אפילו נשאר לבדוק אחרי התיקון שהכל בסדר. אחרי העבודה ביררנו על מחירים ולדעתי הוא יכל לגבות מחיר יותר גבוה. בן אדם מאוד נעים ולא התאכזבנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בניה ונעה גודלבסקי, טבריה.
משוב: 20/02/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום של המקרר בעקבות קצר.
חוות דעת:
גמליאל מדהים, חבל על הזמן, מקצוען, נתן שירות טוב ולדעתי גם המחיר טוב. הוא הגיע ישר ופתר את הבעיה, אין מילים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן דמרי, טבריה.
משוב: 16/11/2022
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת Samsung.
חוות דעת:
היה מצוין הוא אחלה בן אדם שבעולם, ישר והגון! המקרר שלי קיצר, התקשרתי אליו בכמה דקות לפני שמונה, הוא ענה לי בחביבות, בא אליי הביתה אחרי שלוש שעות בערך, אבחן את התקלה, היא הייתה מהבר קרח, הוא נתן לי את האופציות אם להשקיע או לא, אמר לי מה היתרונות, מה החסרונות וואלה זרמתי איתו! המקרר עובד והכל בסדר, עלה לי התיקון באמת מחיר סביר לדעתי, ציפיתי להרבה יותר. הוא עבד בסבלנות והיה מעל שעה עם המקרר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דפנה ל. טבריה.
משוב: 02/11/2022
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר חכם ונזילה במכונת כביסה.
חוות דעת:
מורן, מקצועי מאד, סבלני ומקדיש זמן להקשבה לתיאור מפורט של התקלה ( חשוב מאד לאבחנה ). שירותי מאד. מסודר ועובד נקי. מלווה גם לאחר התיקון במידה ויש בעיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 363 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
תחומי התמחות
:: תיקון מוצרי חשמל
:: תיקון מקררים ביתיים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשים
:: תיקון תנורים
:: תיקון מיני בר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.