מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מרדכי
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.91
מחיר 9.85
איכות 9.97
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 35 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יוליה סיאני, תל אביב.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, אמר מראש מה התקלה וציין מה יהיה המחיר. כשהגיע ראה שמדובר במזגן ישן מאוד, הבניין כולו לפני פינוי בינוי אז לא רצינו לקנות חדש. הוא עשה כל שביכולתו לתקן את התקלה וגבה מחיר זול ממה שאמר בהתחלה שיעלה. הוא האמין מאוד, הגון ומקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מרים רוזנר, תל אביב.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי במזגן.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, ביצע את העבודה במהירות וגבה ממני מחיר מעולה. התקלה נפתרה ואני איעזר בו שוב אם אצטרך כי אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני גור, תל אביב.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
מרדכי מקסים, אני מאד מרוצה ממנו. לא רק החליף לנו קבל במזגן הוא גם ייעץ לנו בחינם מה לעשות הלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניב רובין, תל אביב.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
החלפת חיישנים וניקוי פילטרים במזגן רגיל עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא תותח! מרוצה מהכל מהשירות יחס, היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר מילנר, תל אביב.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ומקצועי, הגיע עם עוד מישהו, הוציא את המצנן ניקה אותו ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני ירון, תל אביב.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
תיקונים והתקנות של מערכות קירור מרכזיות של מזון.
חוות דעת:
הוא מקצועי, מזהה בעיות בדיוק רב, נותן פתרונות וגם המחירים שלו הוגנים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מזל אלקלעי, תל אביב.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת במזגן 3.5 כ''ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אני עובדת איתו הרבה זמן והוא מאד בסדר! הוא מסביר את העבודה והמחירים שלו סבירים בהחלט, יש לי רק מילים טובות לומר עליו ואני ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביביה ר. תל אביב.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל.
חוות דעת:
ההתרשמות שלי ממרדכי מאוד טובה. אני עובדת איתו כמה מספר שנים, הוא אדם עדין, הגון וזמין. לפי דעתי המחירים שלו טובים ואני מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי גולשן, ראשון לציון.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן בעל 4 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! כל מה שהיה צריך לעשות עשה את זה בחפץ לב, מקצועי, עמד בזמנים, נחמד והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי גלבוע, נס ציונה.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
מרדכי היה בסדר גמור. כשהוא הגיע המגן כן חימם בסוף, ככה שרק בדק ולא תיקן כלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 35 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק