מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
תומר
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.78
מחיר 9.23
איכות 9.68
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שרון מדזיבובסקי, פתח תקווה.
משוב: 10/10/2018
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל

אלי לוי, פתח תקווה.
משוב: 29/08/2017
תיאור השירות:
בדיקה של מדיח כלים של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
הוא בחור עשר. מקצועי, הסביר הכל בסבר פנים יפות,נתן שירות כמו שצריך. רק לדעתי המחיר היה יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי פז, הוד השרון.
משוב: 15/08/2010
תיאור השירות:
תיקון משאבה במדיח כלים של בלומברג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. היה מקצועי ופתר את הבעיה...
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אביב צמח, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 08/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא ביצע את הבדיקות עבור המדיח והמליץ לנו להחליף. סך הכל היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן, גבה מה שנקבע בהתחלה ולא ניסה למכור לנו שום דבר. בעיקר הוא היה ישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאלה מישל, הרצליה.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים מחברת בוש.
חוות דעת:
הזמנו את תומר כי המדיח לא עבד. הוא הגיע בזמן, ביצע בדיקה והציג בפנינו שתי אופציות שלדעתו שתיהן לא שוות את התיקון. היה נחמד מאוד ונתן שירות טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
משה שטורם, חדרה.
משוב: 03/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת AEG.
חוות דעת:
הוא אמר שלא שווה לתקן. הוא היה נחמד ובסדר סך הכל, אך המחיר היה גבוה לדעתי.
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
‫צחי שימול‬‎, חדרה.
משוב: 01/04/2020
תיאור השירות:
התקנת מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ועשה התקנה מקצועית, נתן יחס טוב והיה נחמד. רק המחיר היה מעט יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ליבי שילר, הרצליה.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח.
חוות דעת:
היה מצוין! עזר לי במה שלא הבנתי שקורה במדיח, חשבתי שהמדיח מקולקל אבל הייתה בעיה בהפעלה שלו, הוא הסביר לי מה לעשות אם קורה שוב, הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ירד, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 15/03/2020
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון מדיח כלים ‏קומפקטי של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
המדיח הפסיק את התכנית באמצע ושאב מים ללא הפסקה. התקשרתי לתומר והוא אמר לי שלדעתו אני יכול להתגבר על הבעיה לבד וחבל שיבוא כדי לעשות את זה. הוא אמר לי שיש נזילה למטה ושיש חיישן שמזהה את הנזילה, זה ימשיך לקרות עד שהיא לא תיפסק ונתן לי מספר עצות איך לעשות את זה. באמת מצאתי את מקור הנזילה, סתמתי וזהו, במקום לזרוק ולקנות חדש או לשלם לו על ביקור פתרתי את זה בעזרתו הטלפונית.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנן לשובר, רמת השרון.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
ריקון הצפה של מים בתחתית המדיח.
חוות דעת:
היה עשר. בא, תיקן והיה פיקס בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 658 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק