מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
תומר
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.85
מחיר 9.37
איכות 9.78
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טטיאנה טל, נתניה.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש.
חוות דעת:
תומר היה מצוין, הייתי מרוצה מהכל, היה ממש מעולה, תיקן לי הכל ומגיע לו הדירוג הכי גבוה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דינה סידס, נתניה.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
מעולה! הגיע בזמן, היה יסודי, מקצועי, דייקן ועשה עבודה מהירה שלפניה עשה תשאול יסודי בטלפון על מנת לקצר את תהליך התיקון, אני ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמי קורן, נתניה.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה ווירפול.
חוות דעת:
היה בסדר, הגיע בזמן, המחיר היה סבבה ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית אולמן, נתניה.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה.
חוות דעת:
תומר ניסה לתקן לנו את המייבש כביסה, לבסוף לא הצליח והמליץ לקנות חדש. הוא ממש השתדל, הסביר מה הוא עושה והיה מקצועי אמין ושירותי. התרשמתי לטובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי לוין, נתניה.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי מייבש כביסה של חברת א.א.ג.
חוות דעת:
הוא היה מדהים ונחמד, הוא כיוון אותי טלפונית מה לעשות והיה סבלני, מקצועי וחסך לי כסף וזמן.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל שפירא, נתניה.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון רצועה קרועה במייבש כביסה.
חוות דעת:
היה בקשר מרגע ההזמנה. הגיע רבע שעה לפני הזמן שנקבע. אדיב, זריז, מקצועי ואמין.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
ליאור אליהו, נתניה.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה של חברת הייר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, המליץ לי לקנות מכשיר חדש כי העלות השקעה לא משתלמת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף נעמן, נתניה.
משוב: 07/08/2018
תיאור השירות:
החלפה של רצועה במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע לפני הזמן ועשה עבודה מהירה ויעילה. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו וגילי ברק, נתניה.
אשרור: 04/11/2014
משוב: 03/09/2014
תיאור השירות:
בדיקה של מייבש כביסה.
חוות דעת:
תומר הגיע בזמן שקבענו (אפילו הקדים במספר דקות) ועבד על המייבש לא מעט זמן, תוך שהוא בודק אותו בצורה יסודית ומקצועית, חלק חלק. בתור חשמלאי ואיש טכני הסתכלתי על כל התהליך וקיבלתי ממנו הסברים על כל צעד. בסופו של דבר הגיע למסקנה שלא כדאי לתקן. הוא היה מקצועי, אמין, לבבי, הסביר בפרוטרוט כל שלב בבדיקה וכיצד הגיע למסקנה הסופית. לאחר כל העבודה, מתוך אינטגריטי מקצועי על כך שלא בוצע תיקון בפועל, ביקש רק את עלות הביקור - 250 ש"ח (שמברור קודם הבנתי שזה מה שכולם לוקחים פחות או יותר). מכיוון שהשקיע הרבה זמן, והיה כ"כ אמין, מקצועי ונחמד, נתתי לו 300. בשורה תחתונה - מומלץ בחום !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר קורן, נתניה.
אשרור: 19/11/2012
משוב: 08/08/2012
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת קריסטל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הוא נראה לי ישר והגון והמייבש עובד!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 685 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק