מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.53
זמנים 9.24
מחיר 9.88
איכות 9.53
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 19 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דבורה גולדנברג, פתח תקווה.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מעולה. ניקה אחריו. הוא בא בזמן סידר, גם אחרי הביקור כשהיתה לי שאלה הוא תמך בי טלפונית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ברק מזרחי, פתח תקווה.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
שחרור סתימה בשירותים בדירה.
חוות דעת:
היה לי עוד תיקון שהייתי צריך והוא עשה אותו בחינם, הוא מאוד מתחשב במחיר לדעתי, הוא בן אדם ישר, הוא מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי חוברה, רמת גן.
אשרור: 23/08/2020
משוב: 24/06/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בחצר.
חוות דעת:
הוא הגיע מיד וזה ממש הציל אותנו, הוא איש נחמד, נתן שירות מצוין ופתר את הבעיה בצורה טובה, המחיר היה נהדר והייתה חוויה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נירה כ. רמת גן.
אשרור: 21/07/2020
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
עבודות אינסטלציה בשירותים ובמקלחת.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהשירות וגם מהמחיר שהיה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר זיו, רמת גן.
משוב: 19/07/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לחסימה בטוחן האשפה.
חוות דעת:
התקשרתי אליו לגבי תקלה בטוחן האשפה והוא אמר שזה פשוט ושאפשר לפתור את זה דרך הטלפון. הוא אמר לי מה לבדוק בדקתי וזאת באמת הייתה הבעיה, הנחה אותי איך לשחרר והבעיה נפתרה. שתי שניות של שיחה, שתי שניות פתר את הבעיה ובחיוך.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדן גרמה, רמת גן.
משוב: 22/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
היה אחלה! השקיע מאוד. אומנם בסוף הבעל דירה החליט לקחת איש מקצוע אחר לסיום העבודה. אך הביקור שלו היה מצוין והתעקשתי שייקח תשלום עבור הזמן שהשקיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מישל ויינברג, תל אביב.
אשרור: 15/05/2020
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז אינטרפוץ.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ביותר, בחור נחמד מאוד והיה ממש אחלה. עמד בזמנים, דייק והמחיר שנתן היה סביר ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי חלד, הוד השרון.
אשרור: 14/05/2020
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
תיקון צנרת של דוד חשמל על הגג.
חוות דעת:
היה מצוין! עשה עבודה טובה מאד ואחראית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקי נמיר, קרית אונו.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, יסודי ואמין, סבלני ובעל תושייה, היה לו חשוב לא לעשות בלגן. אני מרוצה מהמחיר ומהשירות, חרוץ ואיש עבודה! עובד מתוך כבוד ואכפתיות. ממש מושלם מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לינדה גליגוס, רמת גן.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה.
חוות דעת:
הוא אמין, בעל ידע וסבלנות. לקח מחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 19 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק