מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.85
מחיר 9.82
איכות 9.88
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 34 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מתן עובדיה, רחובות.
משוב: 13/04/2020
תיאור השירות:
החלפת פיוז ובדיקת טעינה של המצבר ברכב מסוג סודה אוקטביה.
חוות דעת:
היה עשר. יחס מאוד אישי, מקצועי, הוא בעצמו בדק את הרכב והמחיר טוב לפי דעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ר. צ. רחובות.
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג הונדה סיוויק.
חוות דעת:
הוא היה ממש על הכיפאק, היה מאוד שירותי, ביצע את העבודה באופן מהיר, אני מרוצה ומבסוט מהשירות שקיבלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב.
חוות דעת:
היה שרות מצוין. הוא מקצועי ועושה הכל בצורה מקסימלית. באתי אליו לקראת סיום עבודתו והוא נשאר שם עוד בשבילי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי חיים, רחובות.
אשרור: 01/06/2020
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
החלפת נורות לרכב מסוג דאצ'יה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, היה מקצועי ואמין, הוא הקפיד לעמוד בלוחות הזמנים שקבענו ואני מרוצה מאוד ממנו ומהשירות שלו, אני אמשיך להשתמש בשירות שלו ללא ספק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר טללה, רחובות.
אשרור: 31/05/2020
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
תיקון חשמל ברדיו ובפנסים לרכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
מאור היה אחלה, הייתי מרוצה מהמקצועיות שלו, מהשירות שנתן ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר לוצקי, רמת גן.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
החלפת פילטר דלק וטיפול כללי לרכב מסוג פולקסווגן פולו 2010.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי, אין תלונות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסן פרץ, באר יעקב.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת וואקום, נזילות ומילוי גז במזגן של רכב מסוג מאזדה.
חוות דעת:
השירות היה ממש טוב, הם קיבלנו אותי בברכה, עשו בדיקה מקצועית אבל זה לא פתר לי את הבעיה עד הסוף אבל אני לא אחזור לשם כי במקרה הייתי באזור וזה רחוק לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי חיון, תל אביב.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מיזוג שכלל החלפת מדחס ברכב הונדה סיוויק שנת 2011.
חוות דעת:
מעולה! הוא עשה עבודה טובה, במחיר זול בהרבה ממקומות אחרים שבדקתי והכי חשוב- היה מסביר פנים וזמין באחד הימים החמים והעמוסים ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי יבור, רחובות.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן חלש וטיפול 15 אלף ברכב רנו קפצ'ור.
חוות דעת:
היה מצוין! הכל היה טוב מכל הבחינות, שירות טוב ללקוח, עושה רושם מקצועי, מחיר הוגן ויצאתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף שוחר, רחובות.
אשרור: 25/05/2020
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
תיקון לבעיית חיישן קראנק, החלפת מנורות ומנגנון כרית אוויר בשני רכבים מסוג HYUNDAI I30 ו-VOLKSWAGEN POLO.
חוות דעת:
מאור היה ממש מצוין ולקח מחיר שלדעתי היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 34 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק