מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.82
מחיר 9.83
איכות 9.86
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שירה אושפיץ, מזכרת בתיה.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
טיפול ברכב מסוג סובארו xv שכלל בדיקה והחלפת רפידות בלמים.
חוות דעת:
ממליצה בחום! שירות אדיב, מהיר ומקצועי. הסביר בדיוק מה הוא עושה ולמה הוא מחליף, המחיר הגון ביותר ואין ספק שאחזור לטפל שם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ביצ'ה, ראשון לציון.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
תיקון בעיה בגיר שכלל החלפת סולונואיד בתוך אגן השמן, ברכב מסוג סובארו אימפרזה שנת 1999.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא איתר את הבעיה ותיקן אותה בלי להחליף את כל הגיר. בסה"כ הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
משה הרשקוביץ, נס ציונה.
משוב: 23/04/2020
תיאור השירות:
תיקון משולשים ברכב מסוג סובארו B9 טריבקה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הסביר בנחת והבטיח שהוא ינסה לעשות מקסימום לתיקון מהיר וזול, עשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון אוחיון, רחובות.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
החלפת חלק בגיר טיפול 10k שיפוץ אלטרנטור
חוות דעת:
מצוין! הייתי מרוצה מהכל! שירות אדיב, מקצועי ואמין. מסביר בדיוק מה הבעיה ומה הדרך לטפל ובסופו של דבר גם המחיר מאוד הוגן. פעם ראשונה שלי שמגיע למוסך של מאור ובהחלט אחזור שוב ואתחיל לטפל ברכב באופן קבוע אצלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם כהן, יבנה.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
הכנה לטסט ומעבר טסט לרכב קיה ספורטאז'.
חוות דעת:
היה אחלה! השירות היה אדיב, נחמד, מהיר והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ראם קופיטמן, מזכרת בתיה.
משוב: 24/05/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית מור, חולון.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
טיפול 30,000 ברכב מסוג יונדאי i10 שכלל החלפת שמנים ופילטר.
חוות דעת:
המחירים שלו הוגנים ברמה הכי גבוה שאפשר לבקש, הוא מכוון משימה וחשוב לו מאוד לעזור ללקוח ושהלקוח יהיה מרוצה. מאוד שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה ט. רחובות.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
טיפול הכנה לטסט, העברת טסט ותיקון תקלה ברדיו ברכב מסוג רנו קליאו.
חוות דעת:
מאור היה ממש סבבה, היה נחמד, מקצועי והמחיר הרגיש לי הוגן. ממליצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שלמה מרחבי, תל אביב.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
טיפול ברכב, בדיקה כללית ותיקון מזגן וווישרים ברכב מסוג הונדה סיביק 2011
חוות דעת:
השירות אדיב, הוא נחמד וחיוך ענק. הוא גם לא מנסה לדחוף לך דברים סתם. הכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים מזיג, לוד.
משוב: 15/05/2020
תיאור השירות:
טיפול 90 אלף והחלפת ברקסים ורפידות לרכב מסוג טיוטה.
חוות דעת:
היה מעולה! ונתן שירות ברמה גבוהה שזה דבר שלא ראיתי הרבה זמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 106 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק