מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
אמיר
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.82
מחיר 9.52
איכות 9.76
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אמירה סרגוסי, תל אביב.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צילינדר.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע מהר עבד יפה ומחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יובל ב. תל אביב.
משוב: 06/04/2019
תיאור השירות:
החלפה של מנעול שבור ותקוע של דלת רב בריח, וסידור של מסגרת הדלת לסגירה טובה יותר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה מכל הבחינות. ביקשתי שיבוא מהר וכך עשה. הסביר את הבעיה, פתר אותה מהר וביעילות, והיה נחמד ומנומס תוך כדי. המחיר היה אחלה (ציפיתי למחיר גבוה יותר). מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעה ר. תל אביב.
אשרור: 30/06/2015
משוב: 25/05/2015
תיאור השירות:
תיקון מנעול בדלת.
חוות דעת:
בדיוק בדרך לסופשבוע נתקע המנעול, כשמשני צידי הדלת אני ואמא שלי ניסינו לסובב את המפתח. לפי מה שהוא אמר יצא שם משהו מכוון, הוא החזיר וזה הסתדר. הבטיח שאם תחזור שוב הבעיה בתקופה הקרובה (3-4 חודשים) יש אחריות והוא לא ייקח תשלום. הוא ענה מהר, לעניין והגיע מהר תוך תיאום איתי וגם עם אמא שלי, שבסוף נשארה לקבל את פניו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צפרירה שלמה, תל אביב.
משוב: 12/05/2015
תיאור השירות:
תיקון של מנעולים והחלפה של צילינדרים ומנגנון בדלת.
חוות דעת:
הייתי מרוצה והוא היה בסדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
משה משולם, תל אביב.
משוב: 16/02/2015
תיאור השירות:
החלפת צילינדר של דלת.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מרוצה מזה שהגיע מוקדם בבוקר היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר שמש, תל אביב.
משוב: 28/08/2014
תיאור השירות:
החלפת מנעול.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהשירות שלו!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון אנטין, תל אביב.
אשרור: 17/09/2013
משוב: 19/01/2012
תיאור השירות:
החלפת צילינדר בדלת פלדלת.
חוות דעת:
לא הייתי בזמן העבודה אבל ממה שהבנתי הוא היה בסדר גמור. הוא לא יכל לבוא אז הוא שלח את אחד העובדים שלו. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. בהתחלה הוא ניסה להוציא את המפתח שנתקע אבל אחרי שהבנו שאי אפשר הוא החליף את הצילינדר ואמר לנו מראש שזה כנראה מה שיקרה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רון סידלר, תל אביב.
משוב: 19/11/2012
תיאור השירות:
החלפת צילינדר בדלת פלדלת.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן שנקבע בבוקר ועשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. הוא עבד נקי ומסודר, אני מרוצה. רק הערה אחת: שאלתי אותו אם המנגנון שהוא מרכיב במקום הוא מנגנון מולטילוק והוא אמר שכן אך בפועל המפתחות שקיבלנו לא היו מפתחות מולטילוק (רשום עליהן gelem) ואני רק יכול להניח שזה לא מולטילוק וכאן אני חושש שהוא נפל על חוסר אמינות.
איכות
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
קורינה פ. תל אביב.
משוב: 25/10/2012
תיאור השירות:
החלפת מנעול עליון בדלת כניסה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא דייקן. הוא נתן לי אינדיקציות ועשה עבודה טובה. הוא גבה מחיר די טוב. כל הכבוד לו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חגי שקולניקוב, תל אביב.
אשרור: 10/10/2012
משוב: 26/07/2012
תיאור השירות:
תיקון מנעול בדלת פלדלת.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ונתן שירות טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 525 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמנעולן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והחלפת מנעולים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק