מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.72
מחיר 9.29
איכות 9.56
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 18 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חגית ג. מבשרת ציון.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים שכלל הוצעת גוף זר מהמשאבה.
חוות דעת:
משה היה הגון, נחמד, מקצועי וגבה ממני רק עלות ביקור. ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור מבשרת והסביבה

מאיה עץ, ירושלים.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת מולר.
חוות דעת:
הייתי מאוד מאוד מרוצה מהשירות של עופר, עשה עבודה מצוינת והייתי מרוצה מהמחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה שמש, ירושלים.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
תיקון ממטרות במדיח כלים של חברת סאוטר.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. בהתחלה עופר ניסה לייעץ לי בטלפון וכשזה לא עזר הוא הגיע, סידר את הממטרות ולבינתיים הכלים יוצאים נקיים!
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דינה וייס, ירושלים.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה ומדיח.
חוות דעת:
הם היו בסדר. אנשי מקצוע אמינים, תיקנו מהר את התקלות במוצרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון ה. ירושלים.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה, ייבוש ומדיח כלים.
חוות דעת:
החברה שלו מדהימים, הם נחמדים, טובים ואפשר לסמוך עליהם. מבחינת עמידה בזמנים היו מאוד מדויקים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון רביע, מבשרת ציון.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת LG.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה מאוד מקצועי. אני מרוצה וממליץ! משה הגיע אלי בזמן, נתן חוות דעת מקצועית ואמינה, ביצע את תיקון המקרר בצורה הכי נכונה וטובה שיכולה להיות, אני מרוצה! טכנאי מקצועי, אמין וטוב. נפלא לראות ולהבין שיש בעלי מקצוע כאלו שנותנים שירות מקצועי ואמין כאחד ולא חושבים רק על רווח ללא שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב שמלי, ירושלים.
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
היה טוב מאוד. נחמד, תוך שעה הגיע ובדק את המקרר, הסביר בדיוק מה הבעיה והסביר איך לסדר אותה, אפילו ענה אח''כ בטלפון והסביר שוב מה שלא היה מובן, עם הרבה סבלנות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליז בן סעדון, ירושלים.
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של בלומברג.
חוות דעת:
הוא לא ממש ידע מה הבעיה ולא הייתה ניכרת מקצועיות במיוחד, בא אלי פעמיים ולא הצליח לומר לנו מה הבעיה בודאות. חוץ מה הוא שרותי ונעים, עמד בזמנים והמליץ להחליף מקרר, לבנתים הבעיה לא נפתרה.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
5
כללי
גירסאות
איתמר שטראוס, ירושלים.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב י. ירושלים.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
תיקון משאבה במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי, הגיע בזמנים שהבטיח ובמהירות אבל אני לא יודעת אם הוא הכי זול.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 18 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור מבשרת והסביבה

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק