מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שניר
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.96
מחיר 9.79
איכות 9.93
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 86 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דן עמיר, נס ציונה.
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור בדוד.
חוות דעת:
היה מצוין, הגיע בזמן, הסביר הכל והיה מאוד אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיגמונד ליטנר, רחובות.
אשרור: 30/03/2020
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 אסלות חדשות.
חוות דעת:
שניר עשה עבודה מאוד יפה, עלות העבודה הייתה סבירה, הוא נתקל בכמה בעיות אך פתר אותן יפה מאוד, אני מרוצה מהעבודה והוא בחור על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלכה ש. רחובות.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור מים בגינה שהתפוצץ.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, אני מרוצה מהכל. הוא הגיע בזמן, עבד יפה, הודיע על המחיר מראש והיה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדוארד נימרובסקי, רחובות.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
תיקון סתימה מטבח.
חוות דעת:
הכל היה מצוין, הוא עשה עבודה נהדרת, היה נקי ומסודר. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רשף הלפרט, רחובות.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
תיקון צנרת ראשית 2 צול בניין.
חוות דעת:
שניר הגיע בזמן שקבענו, עם החלק שהיה דרוש להחלפה לאחר ששוחחנו בטלפון. בזמן שהוא חפר באדמה אני ״חפרתי״ לו. בחור מאוד חביב ונעים, אבל יותר חשוב: מקצועי והוגן מאוד. למרות שהעבודה הייתה יותר מורכבת מהנראה בהתחלה, דבק במחיר הראשוני ע״מ שארגיש מרוצה ובאמת אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דותן שמרון, נס ציונה.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
היה זמין,שירותי ומקצועי. הגיע בזמן שסוכם, טיפל בבעיה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנוך בר ניצן, רחובות.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ ונזילה בצינור מים בבניין.
חוות דעת:
שניר היה בסדר גמור, הגיע מהר צ'יק צ'ק, פתר את הבעיה לשביעות רצוננו ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קים ב. רחובות.
משוב: 13/03/2020
תיאור השירות:
תיקוני רובה במקלחות, החלפת גוף במקלחת הורים, תיקון נזילה בצינור המים של מכונת הכביסה, החלפת סיליקון בפאנלים מסביב לכיור מטבח וסתימת חורים לאחר רטיבות בסלון, בחדר שינה ומקלחת ילדים
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מומלץ מאוד! שניר הראה רצינות בעבודה, הקפיד על סביבת עבודה נקייה והסביר כל צעד מה עושה, באיזה חומר משתמש ואפילו השאיר מהחומר במידה ופיספסנו משהו שיהיה לי לתיקונים עתידיים. למרות שסוכם על תוכנית עבודה מראש סייע במתן פתרונות במקומות עליהם לא דיברנו מראש, הראה כי הוא עובד מקצועי, בעל ידע ויכולת למתן פתרונות לשביעות הלקוח. ממליצה בחום על שניר כבעל מקצוע וכבן אדם היודע את עבודתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוראל ברנה, יבנה.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז אמבטיה וצינור בברז בכיור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, טיפל במה שהיינו צריכים ועשה עבודה טובה. הוא שירותי מאוד ואנחנו מרוצים, ממשיכים להיעזר בו!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירלי ש. נס ציונה.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת ברז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 86 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק