מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.79
מחיר 9.72
איכות 9.75
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גילעד בן אסאייג, תל אביב.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
תיקון ברז באמבטיה.
חוות דעת:
היה אחלה. מענה מהיר, הגיע תוך שעה, היה חייכן וסבלני, תיקן מהר ולא לקח תעריף גבוה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מתן צ. תל אביב.
אשרור: 16/04/2020
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
הכנת תשתית לצורך התקנת מדיח כלים ומכונת כביסה לאותו ברז ולאותו פתח ניקוז.
חוות דעת:
הוא בחור טוב. היה ממש אחלה, חיבר את המדיח ומכונת הכביסה לתשתית שהוא הקים, עבד בצורה מקצועית ונקייה ובסופו של דבר, לקח מחיר סביר לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיוה רזון, תל אביב.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
תיקון ברז, החלפת ברז והנחת רובה במקלחת.
חוות דעת:
הוא עשה מעל ומעבר. אחד הטובים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון תדמור יהודה, תל אביב.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז אמבטיה.
חוות דעת:
אורן היה מעולה! הגיע בזמן, החליף מה שהיה צריך, תקתק את העבודה ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס מרוז, תל אביב.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
החלפת שני ברזי ניל בכיור אמבטיה וחיבורם לברז פרח.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! מקצועי וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן ששון, תל אביב.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
תיקון של ברז.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! סבלני מאוד ומומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל מרכוס, תל אביב.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז כיור אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! אדיב, המחיר הגון לדעתי, תיקן במהירות, מאוד יסודי ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גור סניקוב, תל אביב.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה ותיקון ברז מטבח.
חוות דעת:
העבודה נעשתה בדירה שאני משכיר ונראה שהדיירות מרוצות. הוא עדכן אותי בהכל, הגיע בזמן ונתן מחיר טוב. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נגה יציב, תל אביב.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה פשוט נהדר! הוא הציל אותנו ואת אמא שלי, היא אישה שהייתה זקוקה לעזרה כשהייתה נזילה. הוא בא בזמן ומיד. הוא לא הצליח לפתוח את הצנרת בהתחלה כי זה בניין ישן, הוא באמת עבד קשה ועשה מאמצים רבים ולבסוף הצליח, וכשלא היה לו ברז הוא נסע ביום סוער לדרום תל אביב להביא ברז וגומייה. למרות שאמרנו לו לא, הוא נסע בשביל לחסוך לנו כסף. הוא היה יוצא מן הכלל, וגם בסוף ניקה את הבית והסביבה יותר טוב מהעוזרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ספיר שמחי, תל אביב.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה בברז אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, הגיע מתי שהתאים לי ועשה עבודה טובה. הוא היה הוגן במחיר בנוסף.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 185 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק