מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.79
מחיר 9.72
איכות 9.75
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אופיר אורון, תל אביב.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
החלפת פתח ניקוז, חיזוק צינור מתחת לכיור, החלפת כיור, איטום חריצים במטבח וסתימת רווח בין השיש לאריחים ובין הכיור לשיש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות! אורן הגיע מאוד מהר מהרגע שאמר שהוא מגיע, עבר איתי על התקלות בבית, עשה עבודה יסודית, נקיה, מהירה ומקצועית. הסביר לאורך כל הדרך מה הוא הולך לעשות ומה העלות, היה מקצועי, שירותי, אמין והכי צדיק שיש. גם המחיר היה מאוד הוגן. אני ממליצה בחום על אורן. אני כבר העברתי הלאה :) תודה לכם מידרג שהכרתם לי את אורן :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עומר לוי, תל אביב.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מכיור מטבח ואיטום סיליקון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע בזמנים שסיכמנו והיה מאוד שירותי ומקצועי. הוא לקח מחיר הוגן עבור העבודה והייתי מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס מרוז, תל אביב.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
החלפת שני ברזי ניל בכיור אמבטיה וחיבורם לברז פרח.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! מקצועי וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גאיה דודזון, תל אביב.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה רצינית בכיור מטבח ותיקון סתימה בשירותים.
חוות דעת:
אורן היה ממש מעולה! תיקן לי הכל ממש טוב וחזר לתיקון נוסף שהיינו צריכים. היה מאוד זמין, השירות היה ממש טוב ולקח מחיר הוגן. לצערי איחר לזמן שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
7
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל מרכוס, תל אביב.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז כיור אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! אדיב, המחיר הגון לדעתי, תיקן במהירות, מאוד יסודי ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נגה יציב, תל אביב.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה פשוט נהדר! הוא הציל אותנו ואת אמא שלי, היא אישה שהייתה זקוקה לעזרה כשהייתה נזילה. הוא בא בזמן ומיד. הוא לא הצליח לפתוח את הצנרת בהתחלה כי זה בניין ישן, הוא באמת עבד קשה ועשה מאמצים רבים ולבסוף הצליח, וכשלא היה לו ברז הוא נסע ביום סוער לדרום תל אביב להביא ברז וגומייה. למרות שאמרנו לו לא, הוא נסע בשביל לחסוך לנו כסף. הוא היה יוצא מן הכלל, וגם בסוף ניקה את הבית והסביבה יותר טוב מהעוזרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן מיכמן, תל אביב.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, זריז, עשה את העבודה מהר וטוב, המחיר מאוד הוגן לדעתי וסך הכל אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ספיר טביב, תל אביב.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח של עסק.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! היה זמין, בא באותו רגע שדיברנו איתו והוא עזר לנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם ענתי שושן, תל אביב.
משוב: 02/11/2019
תיאור השירות:
תיקון של צינור שהתפוצץ והחלפה של כיור ואמבטיה.
חוות דעת:
לקחנו אותו כבר פעמיים לעבודות שונות. הוא היה אחלה לגמרי גם ביחס, גם בעבודה וגם במחיר. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן ברוש, ראשון לציון.
משוב: 24/04/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז בכיור המטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות היה ממש אחלה, אורן הגיע מהר, ביצע את העבודה במהירות, היה חברותי, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 185 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק