מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
לאון
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.53
זמנים 8.94
מחיר 9.65
איכות 9.65
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 17 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אדי רון, הרצליה.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
הובלת מראה לסטודיו בהרצליה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא אפילו הגיע לפני הזמן. הוא מעולה, הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוקח אדווין, רמת השרון.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
הובלת תנור משולב מהוד השרון לרמת השרון.
חוות דעת:
אחרי טלפונים רבים הוא קבע לנו הובלה לשעה 10 בבוקר, הגיע ולקח באמת את התנור ובפועל הביא לנו את התנור ב9 בערב, לא עמד בזמנים בכלל אך היה סביר בשאר הפרמטרים.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
0
יחס
8
8
כללי
גירסאות
הדס צור, הרצליה.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
פינוי שידה מקומה שנייה.
חוות דעת:
בסדר גמור! הוא היה מצוין ואחראי, הגיע בזמן והייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רום יעקובי, הרצליה.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
אריזת חנות, הובלה ופירוק וסידור.
חוות דעת:
אחלה עבודה, אני מאוד מרוצה, היו ממש מהממים, הגיעו בזמן ועזרו לי לארוז ואחר כך עזרו לי לפרק ולסדר במקום הכל, והכל היה ביום מאוד גשום. ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גידי סער, תל אביב.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
הובלה של משרד מתל אביב להרצליה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הבחור היה מצוין, אני גם אקח אותו בעתיד אם אצטרך, איש מתוק ואני נותן לו באמת 10 לאחר היכרות עם כמה מובילים אחרים, היה מצוין ואמליץ עליו גם לאחרים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון מזרחי, תל אביב.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
הובלת עסק ממקום למקום באותה העיר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה בן אדם, הביא צוות של ארבעה אנשים, הם הגיעו בזמן, הם נזהרו מאוד על הרהיטים והמכשירים, הם היו מקצועיים ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה קפלן, ראשון לציון.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
הובלה של מזנון מחוץ לעיר.
חוות דעת:
היה קשה לקבוע איתו יום אבל לבסוף הוא הגיע ועשה את ההובלה, לא עמד בזמנים.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אתי מ. רעננה.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
הובלה של משרד קטן בתוך העיר.
חוות דעת:
מצד אחד היה עיכוב של שעתיים בהגעה כי הוא נתקע בעבודה קודמת, אני אישית חוויתי שהיו בסדר, אבל בבניין שלנו אמרו שההתנהגות הייתה לא טובה והמעלית התקלקלה בעקבות ההובלה. אני באופן אישי חוויתי אדיבות ומקצועיות מהצוות.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יואב נ. תל אביב.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
הובלת מקרר בתוך תל אביב.
חוות דעת:
אני אמליץ! היה אדיב מאוד, ביצע את העבודה בזמן ובמחיר הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי פרל, רחובות.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
הובלת ציוד של עסק.
חוות דעת:
הוא אחלה בעל מקצוע! אני עובד עם הרבה מובילים והוא יוצא דופן, גם במחירים וגם בהתייחסות. מאז שאני מכיר אותו אני משתל לעבוד רק איתו, הוא לא זורק את הדברים והולך, באחת ההובלות נישאר שעתיים נוספות לפתור לנו בעיות בלי תשלום נוסף וזה נדיר. המחירים שלו מאוד סבירים, תמיד נותן הצעת מחיר מסודרת מראש, איש ישר, אלוף ואני ממליץ עליו לכולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 17 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק