מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רן
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.53
מחיר 9.73
איכות 9.93
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 16 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ינוש וילצ'ק, נתניה.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
החלפת לוח זכוכית שבור בדלת מרפסת בלגי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, היה זמין ונתן מחיר טוב בהשוואה לאחרים שבדקתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נעמה קשטן, תל אביב.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
החלפת זכוכית בדלת עץ.
חוות דעת:
הכל היה מעולה. אדם מאוד חביב, יעיל, סבלני ונחמד. העבודה יצאה בסדר גמור וגבה אחלה מחיר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי אורן, תל אביב.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
החלפת זכוכית בדלת רגילה.
חוות דעת:
הוא היה חמוד מאוד, אני מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטעיה בודגוב, תל אביב.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
סידור שתי דלתות זכוכית עבור משרד.
חוות דעת:
רן היה מעולה. עבד מהמם, הגיע בזמן, נתן הצעת מחיר מסודרת והעבודה יצאה מושלמת. אין לי מילים לא טובות לומר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר נאוי, תל אביב.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, זאת הייתה עבודה מסובכת אבל הצליח לטפל בה כמו שצריך, מקצועי, הגיע פעמיים ועבד במשך הרבה זמן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אופיר זיתון, נתניה.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
התקנת ויטרינות עבור עסק ומקלחונים עבור בית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, שירותי, אמין, עשה עבודה טובה, ממש בחור מהסרטים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יזהר מונסטרסקי, תל אביב.
משוב: 25/10/2019
תיאור השירות:
תיקון חלונות בקניון.
חוות דעת:
הוא מעל המצופה. אני לא מכניס כל אחד לעבודות כאלה ולא כל אחד חוזר לעבודות כאלו. מבחינתי הוא עבר את המידרג, אני פשוט קורה לו רני, הוא קבוע אצלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיה בר, רעננה.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
התקנת חלונות ותריס מתכת במרפסת שירות ומטבח.
חוות דעת:
רן מאד נחמד, אנושי וסבלני. תקתק את העבודה, עשה אותה מצוין והיה גמיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קז דניאל, תל אביב.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
החלפת תריס ראשי בחדר שירות, חלון באמבטיה וזגוגית כפולה בסלון.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה! הלואי וכולם היו ככה. עמד בזמנים, עשה עבודה איכותית מאוד, מסודרת ובעיקר נקיה. הוא חביב מאוד והמחירים סבירים לחלוטין, ממליץ לכל אחד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
האורן חקלאות ואדריכלות, אבן יהודה.
משוב: 09/10/2019
תיאור השירות:
עיצוב והתקנת מקלחונים.
חוות דעת:
הוא נתן אחלה שירות, עמד בזמנים והמחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ו ב, רמת גן.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
התקנת חלון מטבח בגודל שתיים וחצי מטרים.
חוות דעת:
הוא אחלה! אני מאד מרוצה, הוא מקצועי, אמין ואכפתי.
איכות
10
מחיר
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי דוד, ראש העין.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
עבודות זגגות הכוללות תיקוני רשתות וכנפיים, חיפוי זכוכית למטבח, למקלחון ולאמבטיה.
חוות דעת:
רן אדם מדהים, שירות מדהים, יוצא מן הכלל, הוא בא וסידר בדיוק מה שצריך, הגיע בזמן ואפילו הקדים ואחרי שבדקתי מחירים, המחיר שלו הוא זול וטוב. ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף ברגר , הרצליה.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
התקנת חלונות חדשים והחלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
רן בחור חרוץ , סבלני, ביצע עבודה מקצועית, עלות העבודה נוחה, שירותי וחוזר במידה ומשהו מתקלקל .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ר. ש. רמת השרון.
משוב: 09/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי של חלון ותיקון מנעולים בחדרים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי וענייני. איתר את הבעיה ופתר אותה. היה אדיב , מקצועי ושקט, עשה מה שנדרש ממנו במחיר הוגן, בהחלט אני ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ב. א. אור יהודה.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מראות בבית פרטי.
חוות דעת:
רן בסדר גמור, מחירים הוגנים וטובים, השירות בסדר והעבודה טובה. הזמנתי אותו אלי כמה פעמים ואם הייתה בעיה באחד הדברים שהוא התקין בעבר, הוא חוזר ומתקן שוב. אני מרוצה ממנו.
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
קצת בעייתי. הוא תיקן אצלי תריס חשמלי במחיר גבוה לדעתי ומאז התקלקל פעמיים, הוא אמנם חזר לתקן ללא תשלום אבל לא לוקח אחריות על עבודתו ואומר לי שהבעיה זה בצורת השימוש שלי בתריס ולא קשור לטיב עבודתו.
זמנים
5
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 16 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשזגג רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות זגגות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק