מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
שי
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.82
מחיר 9.68
איכות 9.84
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 45 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יהודה סגל, ראשון לציון.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת נקודות חשמל בבית עקב קצר מנזילה.
חוות דעת:
שי היה בסדר גמור. בחור עשר! נהדר ומקצועי אין דברים כאלה. עמד בזמנים ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שוקי שמלצמן, ראשון לציון.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר במזגן.
חוות דעת:
אחלה בחור, עמד בזמנים ובא בשעה מאוחרת. בחור כארז, עשה עבודה טובה אפילו שהוא כבר יצא וחזרה התקלה הוא חזר עוד הפעם, נשאר וטיפל ואמר מראש את המחיר שהיה סביר ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביקם ששון, ראשון לציון.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק דו קוטבי בדוד שמש שגרם לקצרים חשמליים.
חוות דעת:
שי היה פשוט מצוין! הוא בחור מקסים ברמה האישית והמקצועית כאחת, נתן שירות ממש טוב והמחיר שנתן היה הוגן מאוד בעיניי. אני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית צוק, ראשון לציון.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
החלפת שלושה מתגים שנשרפו והחלפת ממסר פחת בארון חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מדהים! נתן גם יעוץ לשכנה ללא תשלום. הסביר כל דבר בסבלנות ונתן לנו ייעוץ להארקה, המחיר נמוך מהממוצע. .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני צור, רחובות.
משוב: 29/09/2020
תיאור השירות:
תיקון 3 שקעים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קרן מרים, מודיעין.
משוב: 14/09/2020
תיאור השירות:
פירוק והתקנת 4 ספוטים בתוך קיר וביטול שנאים.
חוות דעת:
שי היה בעל מקצוע מאוד הוגן, עבד צ'יק צ'אק, הרכיב וסידר בצורה נקייה ויפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נסים חדד, מודיעין.
משוב: 08/09/2020
תיאור השירות:
בדיקת קצר חשמל בדירה.
חוות דעת:
קפץ לי החשמל אחרי שעשיתי עבודות בלוח חשמל, חברת החשמל אמרה שהיא לא מגיעה עד שיהיה בדיקה מחשמלאי, שי הגיע מהר ואני אעזר בו שוב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איריס חביליו, מכבים-רעות.
משוב: 03/09/2020
תיאור השירות:
החלפת שני שקעי חשמל.
חוות דעת:
שי היה בסדר גמור, היה זמין הודיע כשאיחר ועשה עבודה טובה. הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור ד. מודיעין.
משוב: 24/08/2020
תיאור השירות:
התקנת הארקה בבית.
חוות דעת:
הוא היה היה מאוד אדיב ומקצועי.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חנה מנחם, מודיעין.
משוב: 16/08/2020
תיאור השירות:
חציבה להעברת נקודת חשמל וחציבה לטלוויזיה להסתרת כבלים.
חוות דעת:
בן אדם עם נשמה גדולה! כשישבתי איתו להסביר מה אני צריך הוא לא חיפש איפה הוא יכול להרוויח, רק חיפש איך הוא נותן לי את השירות הכי טוב לעומת מה שהוא יכול וקיים בשוק. גם כשעשיתי טעות והיה יכול להרוויח מזה הוא אמר לי שחבל ונתן הצעה אחרת, ככה שבאמת הוא חשוב יותר על הצרכים שלי ופחות על הרווח שלו. המחיר שלו ביחס לאחרים היה בסדר גמור. עשה עבודה מאוד מקצועית, היה זריז, אדיב ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 45 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק