מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.62
מחיר 9.54
איכות 9.55
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 29 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מירן בן חמו, גבעתיים.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
השירות של טל היה מעולה, קבעתי איתו שעה והוא הגיע בול בזמן, היה לי מאוד חשוב שיגיע בזמן כי קבענו לשעת בוקר מוקדמת. הוא הסביר על העבודה, עלות העבודה הייתה הוגנת בעיני לפי מה שבדקתי, הוא בן אדם מאוד נעים ומרגיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טל קליינר, נתניה.
אשרור: 12/03/2020
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
מתן חוות דעת על נזילה.
חוות דעת:
היה לי נזילה מהתקרה. בחור מאוד נחמד ושירותי אבל נתן חוות דעת לא נכונה. זאת הייתה בעיה אצל השכנים ולא אצלנו כמו שהוא קבע. יש להגיד לזכותו שבא בשבת שזה לא פשוט.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
10
7
כללי
גירסאות
איה מתן, תל אביב.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מושלם! הייתי מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן כלימור, תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הוא הגיע אלינו כדי לתקן נזילה והוא היה ממש מקצועי ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר פ. תל אביב.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
החלפת נקודת מים במקלחת.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! היה זמין והגיע מיידית בשעת ערב מאוחרת. היה מאוד מתחשב ועבד בשקט ככל יכולתו כיוון שהיה תינוק ישן בחדר ליד. מקצוען אמיתי ובחור ממש חמוד. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעה לוסין, תל אביב.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
קיבוע לפילטר בצנרת של דירה בעקבות נזילה.
חוות דעת:
טל היה ממש אחלה. :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי וייס, תל אביב.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת בשירותים.
חוות דעת:
התרשמות ממש מעולה! בא שעתיים אחרי שקראנו לו ביום שבת וחזר יום אחרי זה לסיים. הוא היה פשוט מקסים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫טל דואר‬‎, תל אביב.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניקוז.
חוות דעת:
היה אחלה, מהיר ויעיל, הגיע ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי סופר, תל אביב.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת נזילה, החלפת ברזים, החלפת אינטרפוץ ושחרור סתימה של קו ראשי בבניין מגורים.
חוות דעת:
טל אחלה גבר! הוא עשה עבודה פשוט נהדרת ואני מבסוט עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לי פינקו, תל אביב.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר, אדיב, נחמד, גבה מחיר הוגן וזאת לאחר שעשיתי סקר שוק. הגיע בזמן וצילם שהבעיה תוקנה. יום אחרי הדיירים טענו שהנזילה חזרה שוב. יצרתי עמו קשר בשנית, הוא נענה מיד והגיע יום למחרת לתיקון נוסף. זאת בתחום האחריות שנתן על העבודה ואכן הוא פתר את הבעיה באופן יסודי ומדויק. ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק