מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.68
מחיר 9.58
איכות 9.58
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 31 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רועי סופר, תל אביב.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת נזילה, החלפת ברזים, החלפת אינטרפוץ ושחרור סתימה של קו ראשי בבניין מגורים.
חוות דעת:
טל אחלה גבר! הוא עשה עבודה פשוט נהדרת ואני מבסוט עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חן לייב, תל אביב.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל כולל החלפת גוף חימום וניקוי.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים, הגיע בזמן ועשה את העבודה בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי פרג, תל אביב.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד שמש חברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא מצוין, מאוד אמין, קל לתקשר איתו, הגיע ועשה את העבודה. המחיר שלו מאוד בסביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן כלימור, תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הוא הגיע אלינו כדי לתקן נזילה והוא היה ממש מקצועי ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר פ. תל אביב.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
החלפת נקודת מים במקלחת.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! היה זמין והגיע מיידית בשעת ערב מאוחרת. היה מאוד מתחשב ועבד בשקט ככל יכולתו כיוון שהיה תינוק ישן בחדר ליד. מקצוען אמיתי ובחור ממש חמוד. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעה לוסין, תל אביב.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
קיבוע לפילטר בצנרת של דירה בעקבות נזילה.
חוות דעת:
טל היה ממש אחלה. :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי וייס, תל אביב.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת בשירותים.
חוות דעת:
התרשמות ממש מעולה! בא שעתיים אחרי שקראנו לו ביום שבת וחזר יום אחרי זה לסיים. הוא היה פשוט מקסים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי לוינסטון, תל אביב.
משוב: 04/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בדוד חשמל.
חוות דעת:
אחלה שירות, הגיע בשישי מוקדם, מקסים, אחר כך חזר כי התברר שאולי זאת לא הייתה התקלה ולא לקח תשלום ואמר שאם שהכל יהיה בסדר יקח תשלום, התקשר אחרי כמה ימים לברר אם הכל עובד כמו שצריך ואני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעוז אייגר, תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
מדהים! הוא נשמה. ישר, לא חשבתי שיש כאלה, הגיע והתחייב על שעה, עלה לי על הגג בסופה ותיקן את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי הרמן, תל אביב.
משוב: 04/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד משולב.
חוות דעת:
עשה עבודה מצוינת, הגיע בזמן, נתן מחיר טוב, אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 31 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק