מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רומן
ציון כללי:
9.10
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.34
זמנים 9.65
מחיר 8.66
איכות 9.29
דירוג כללי 9.10
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גאורגי קרסנר, בת ים.
משוב: 26/09/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן עלי - החלפת קבל.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולרי פקליין, חולון.
משוב: 20/07/2014
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ועשה עבודה מצוינת. אני כל הזמן מזמין אותו לתיקונים אצלי בבית.
יחס
8
10
כללי
גירסאות
ינון פז, אשדוד.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן מרכזי במשרד.
חוות דעת:
כשהתקשרתי אליו, הוא היה ממש נחמד. הסברתי לו שלדעתי המזגן לא מקרר מספיק, אז הוא עשה בדיקה ואמר שהכל מצוין.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל חציר, אשדוד.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, זריז ומקצועי. הוא סידר הכל במחיר סביר. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולג ליבשיץ, אשדוד.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
התרשמתי שעשה עבודה טובה, הוא מקצועי ובא בזמן, היה סבבה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סמואל דוידוב, אשדוד.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני-מרכזי בעל 3.5 כ"ס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
השירות של רומן היה בסדר גמור. הוא ניגש ישר לעניין, עשה רושם שהוא מבין בנושא, זיהה את התקלה והתייחס לעובדה שזו עלולה להיות עבודה מורכבת. הוא אמר שזו עבודה לשני אנשים ושאל אם הוא יכול להגיע למחרת עם אדם נוסף והעדפתי לעזור לו בעצמי, והוא שינה את המחיר בהתאם. הוא טיפל בבעיה כמו שצריך ופתר אותה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אילנה פיינמן, אשדוד.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא הגיע, ישר ידע מה לחפש, היה ממש בסדר גם מבחינת מחיר, היה ממוצע והיה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס זינגר, אשדוד.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בכרטיס אלקטרוני במזגן עילי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
תיקן את התקלה דיי מהר, טיפל בה בצורה טובה והמזגן עובד עכשיו. הוא היה חמוד, אדיב והמחיר שלו הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר א. אשדוד.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגנים מסוג עילי של חברת LG, אחד וחצי כוח סוס.
חוות דעת:
לדעתי לקח הרבה כסף, עשה מה שהחליט לעשות, לא פתר את הבעיה, נראה שלא היה בא לו לעבוד. אני מאוכזב מאוד. אחרי ששילמתי לו הייתי צריך להזמין בעל מקצוע אחר שיעשה את העבודה.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
10
יחס
0
0
כללי
גירסאות
אלכסנדר חסין, אשדוד.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא לא עשה עבודה עד הסוף. הוא איש מקצוע טוב ונחמד. המזגן עובד בסדר עכשיו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 118 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק