מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.89
מחיר 9.77
איכות 9.84
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליאורה ב. חולון.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
הרכבת ארון נעליים מורכב ותלייה של מראה.
חוות דעת:
מקסים! עשה עבודה טובה ולקח מחיר טוב. ממש אחלה בחור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה ברנס, חולון.
משוב: 19/07/2020
תיאור השירות:
התקנת ערסל, כולל קדיחה בתיקרה ושימוש בברגי ג'מבו.
חוות דעת:
הוא היה חבל על הזמן, בחור מקסים. אני שומרת את הטלפון שלו. הוא דיבר איתי לפני העבודה ביקש שאשלח לו תמונות ואסביר לו מה אני רוצה כדי לתת לי הצעת מחיר מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוראל נמני, בת ים.
אשרור: 26/06/2020
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
תליית מוטות לוילונות והתקנת מעצורים לשתי דלתות.
חוות דעת:
היחס היה מעולה, שירות בסדר, הוילון קצת עקום, ביקשנו בנוסף שיחליף פעמון, אמר שהוא לא מתמצא בזה, ניסה להחליף וזה יצר תקלה בבית אבל לקח על עצמו את מלוא האחריות.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
אסף צבי, חולון.
משוב: 23/06/2020
תיאור השירות:
תלית ערסל חבלים בחדר ילדים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :) עשה עבודה מהירה, מקצועית, ברוח טובה, מחיר סביר ביותר! ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם ו. חולון.
משוב: 12/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מסילה לוילון אמבטיה עם תמיכת תקרה וחיזוק מתלה מגבות על קיר חרסינה.
חוות דעת:
הגיע בזמן ובחן במקצועיות את העבודה הנדרשת. הכין סביבת עבודה ודאג למשוב להתאמה מדוייקת כולל התאמה ידנית של חלקים קיימים. בסיום השאיר נקיון למשעי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל ויינר, חולון.
משוב: 07/06/2020
תיאור השירות:
ניסיון החלפת ציר בדלת ארון.
חוות דעת:
גיא היה אמור להחליף ציר בדלת ארון. שלחתי לו תמונה, הוא הגיע וחשב שזיהה נכון את הציר אבל ראה שטעה והביא אחד שלא מתאים. לא גבה תשלום ושלח אותי לרכוש את הציר. שלחתי לו תמונה של ציר שמצאתי, הוא הגיע שוב וראינו שזה שוב ציר שלא מתאים. גבה ממני רק בפעם השנייה על הביקור. היה מאוד מנומס והגיע בזמן. מצד אחד התאכזבתי שלא נמצא הציר מצד שני אין לי תלונות כלפיו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
זיו בנגלאס, בת ים.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
ביקור לתליית טלוויזיה.
חוות דעת:
גיא אמר לי שיש סיכון בהתקנת טלוויזיה על הקיר המיועד משום שהוא חולי מדי והעבודה יכלה לגרום נזק גם לקיר וגם לטלוויזיה. סיכמנו שנוותר על העבודה והוא אפילו לא דרש כסף אבל התעקשתי לתת לו סכום סמלי כי באמת מגיע לו על האמינות והמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל שמלו, חולון.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
איטום האמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בול בזמן עבד, היה אדיב פתר את הבעיה והכל בסדר, יש בעיה מבחינה אסתטית בגלל החומר, הוא היה הוגן ולא רצה לגבות תשלום, בכל זאת שלמתי לו סכום מועט כי הוא עשה את העבודה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רבקה יהב, חולון.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
התקנת דלת אקורדיון, מדף וכוננית בבית.
חוות דעת:
גיא היה מצוין! הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה, המחיר היה נראה הוגן מאוד ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב קריטי, חולון.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
תליית נדנדה ומדפים בחדר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקסים, אני הוכלת לאמץ אותו! מאוד אהבתי את היחס, המקצועית, הנחמדות והמהירות, תוך 20 דקות הגיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 174 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק