מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.40
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.54
זמנים 9.70
מחיר 9.16
איכות 9.47
דירוג כללי 9.40
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עופר דיאמנט, חיפה.
משוב: 24/02/2020
חוות דעת:
חיים החליף בדירתי דוד חשמל ישן בדוד חשמל 80 ליטר חדש. התקשורת והתאום ביננו היו מצויינים. חיים עמד בלוח זמנים. ביצע את ההחלפה באופן נקי ומהיר על אף הקושי במיקום הפיזי של הדוד. המחיר הוגן והעבודה בוצעה לשביעות רצוני המלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבי אריפול, חיפה.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד שמש וחשמל.
חוות דעת:
מלך העולם! לא נתקלתי בבעלי מקצוע כמוהו, עברתי הרבה בעלי מקצוע, הוא קודם כל אנושי, יש בו קסם והמחיר היה סביר והוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל בודסקו, חיפה.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד שמש.
חוות דעת:
היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב מימון, חיפה.
משוב: 24/02/2020
חוות דעת:
איכות
2
מחיר
8
זמנים
9
יחס
7
4
כללי
גירסאות
אודליה צ. חיפה.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בחיבור בין הדוד לקולטים, כולל החלפת חיבור ותיקון בידוד קרוע ע"ג הצינורות המובילים בין הקולטים לדוד. כמו כן, החלפת צינור פנימי המחבר לדוד.
חוות דעת:
היה מצוין בכל פרמטר. הגיע זמן קצר אחרי הפניה כדי לזהות את הבעיה. והבטיח שאם לא אקח את שירותיו לא יחייב אותי על ביקור. נתן לי הצעת מחיר ראשונית בטלפון, אבל הבעיה היתה קצת שונה ממה שתיארתי. בכל זאת גבה מחיר הוגן מאד מאד (לא העלה את הסכום). אחרי שזיהה את הבעיה, תיאם תיקון לכמה שעות אחר כך. תיקן במהירות וביעילות. החליף גם צינור פנימי כדי למנוע התפוררות מתכת וקורוזיה בתוך המים החמים המגיעים לתוך הבית. והתוצאות ניכרות. אין מים בצבע חלודה!! וגם הנזילה תוקנה. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רגינה כצמן, חיפה.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת חשמל וניקוי אבנית בדוד חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין, הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומן נדזבצקי, תל אביב.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 03/01/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי שרי, בוסתן הגליל.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בדוד שמש בעקבות נזילה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. אני מרוצה מההיענות המהירה שלו, האדיבות שלו והפתרון המהיר. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלום מימרן, קרית טבעון.
אשרור: 22/02/2020
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
היה אחלה באמת. הוא הגיע לפני הזמן ונתן שירות נעים. הוא בן אדם אדיב והסביר לפני שביצע את העבודה. יש לי רק מחמאות עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ענבר-אריאל, חיפה.
משוב: 21/02/2020
תיאור השירות:
התקנה של דוד חשמלי 150 ליטר וניקוי הקולטן של הדוד שמש.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! אחרי ההתקנה התגלתה תקלה אחרת וחיים דאג שיגיע אלינו חשמלאי למחרת. הוא גם התקשר לוודא שהכל הסתדר, היה אדיב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 184 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק