מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אייל
ציון כללי:
9.48
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.70
מחיר 8.95
איכות 9.62
דירוג כללי 9.48
התפלגות

מחושב על 21 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צדוק מור, ירושלים.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
החלפת צינורות וואקום לרכב מסוג רנו פלואנס.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, אמנם המחיר לא היה הכי זול אבל האיכות הייתה גבוהה מאוד, הוא היה אדיב כלפיי ודאג להסביר לי את הכול לפרטי פרטים, אני ממש מרוצה ממנו וממליץ עליו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
יעקב פסוטורי, ירושלים.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
החלפת משולש בטויוטה שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! נתן מחיר טוב ושירות טוב, אבל העמידה בזמנים לא הייתה כל כך טובה. הוא אמר לי לבוא שהאוטו מוכן, אבל כשבאתי היו לו עוד אנשים וזה לקח זמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דותן ברמן, ירושלים.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי של 10 אלף שכלל תיקון ברקסים ושטיפת מנוע ברכב מסוג פיאט פונטו גרנדה שנת 2012.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע מאוד רציני! המחיר היה הוגן והרכב במצב הרבה יותר ממה שהיה לפני כן. הוא ממש מקצועי, עשה תיקונים שלא עשו פעם, עשה מעבר אבל בקטע טוב. עשה דברים שהיה צריך לעשות לרכב וזה ממש שיפר את החוויה של נהיגה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהונתן אסרף, ירושלים.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 15000 שכלל החלפת בלמים.
חוות דעת:
אייל היה בסדר. נראה שעשה עבודה טובה אך אין לי השוואה. אני מרוצה בסך הכל.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מני לוי, ירושלים.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 90 אלף ק"מ.
חוות דעת:
רואים שאייל בעל מקצוע טוב, היה ממש בסדר גמור, העבודה והמחירים היו בסדר לטעמי, עמד בזמנים, בן אדם מאוד סמפטי, מקשיב, נראה שהוא מבין במה שהוא עושה, רואים שהמגמה שלו היא להיות מקצועי, טוב וישר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דוד עופר, ירושלים.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
החלפת בלמים אחוריים לרכב מסוג טויוטה אוונסיס שנת 2009.
חוות דעת:
הם היו נחמדים ואדיבים, בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ערן גל-אור, ירושלים.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
תיקון חגורת בטיחות ברכב.
חוות דעת:
אייל הפנה אותי למישהו אחר שמתמחה בתחום, הוא נתן שירות טוב, יעיל נחמד ואדיב, המחיר הכי הגון שמצאתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גולן ח. ירושלים.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מערכת ABS ברכב מסוג מאזדה 3 שנת 2008.
חוות דעת:
השירות שלו היה על הכיפאק, היחס האישי היה ממש טוב, הוא היה מאוד אכפתי ודואג. הסביר לעומק על הבעיה וההשלכות, הוא השרה תחושה מאוד אמינה והרגשתי שיש על מי לסמוך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דניאל זוהר, ירושלים.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי בטויטה אריס שנת 2018.
חוות דעת:
עבודה מעולה! הוא נתן יחס אישי והיה חם ולבבי. לא המתנתי הרבה זמן וממש נהנתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר רוקח, ירושלים.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
אבחון תקלות באופן ידני ובאופן ממוחשב.
חוות דעת:
היה מצוין! אדיב, נעים מאד ומקצועי. הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 21 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק