מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.77
מחיר 9.46
איכות 9.92
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 13 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רמי קורניצר, תל אביב.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
החלפת קפיצים לשער.
חוות דעת:
יש רק מילה אחת לתאר אותו והיא: מדהים! איש אדיב, מבצע את העבודה מהר ויודע בדיוק על מה הוא מדבר. גובה מחירים הוגנים לחלוטין לדעתי ופתר לי את הבעיה עוד באותו היום כשכל האחרים שפניתי אליהם אמרו רק שבוע הבא. לא נתקלתי בשירות כזה באמת איש מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חיליק מיכאלי, תל אביב.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע בשער חשמלי של חניה.
חוות דעת:
איציק היה מעולה, יש לי רק דברים טובים להגיד עליו ומגיע לו בהכול עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמדר ש. רעננה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע בשער חשמלי מתרומם.
חוות דעת:
איציק היה נהדר! הגיע מתי שהבטיח, עדכן ואפילו בא לפני הזמן. ראה מה צריך לעשות ונתן לנו אופציות שנבחר, היה מאוד כנה איתנו ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי י, כפר סבא.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון שער כנף חשמלי.
חוות דעת:
בסדר גמור! הוא הגיע מהר ועשה עבודה טובה. הוא לא היה זול אבל יחסית לעבודה המחיר נראה לי הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי דיולד, ניר צבי.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון שער חשמלי נגרר שכלל החלפת עיניות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. אני מרוצה מהכל, המהירות והשירות. עלה על הבעיה ופתר אותה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
פאול בנבוראום, רעננה.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע בשער חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן היה אדיב ונחמד, עשה עבודה מאוד מקצועית.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רותם נגר, גן יבנה.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
תיקון שער חשמלי שיצא מהמסילה.
חוות דעת:
סהכ בסדר גמור, היה חביב בטלפון ועדכן אותנו לגבי המחיר מראש - מחיר לביקור ומחיר גבוה יותר לתיקון תקלה (במידה ומתקן משהו אז מחיר הביקור ייכלל בתוכו). בסוף הבעיה היתה שהשער לא היה במסילה כך שהוא ובעלי פשוט דחפו את השער חזרה למסילה. אמנם לקח מחיר על תיקון ולא על ביקור בלבד, אבל זה בסדר מכיוון שסה"כ השער עבד בסיום הביקור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רותם פורשטיין, יבנה.
משוב: 26/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע בשער חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע בטווח זמנים שאמר והיה חמוד ומצחיק. הוא עשה עבודה טובה מאוד, המחיר שלו היה סביר לדעתי ואני אקח אותו שוב אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי מזור, אשקלון.
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע לשער שרוול חשמלי.
חוות דעת:
הוא אחלה בן אדם. הוא עשה עבודה טובה, היה זמין ומקצועי. היה משהו שצריך לתקן וקראתי לו, הגיע, תיקן ולא לקח תשלום נוסף. ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זואי פרסלוב, גן יבנה.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע של שער חשמלי נגרר.
חוות דעת:
התקשרנו אליו ,הגיע אלינו יום למחרת וסידר את השער באותו היום, המחיר שנתן היה סביר לעומת השאר, אני ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 13 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי שערים חשמליים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שערים חשמליים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק