מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אליאס
ציון כללי:
9.27
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.50
זמנים 9.36
מחיר 9.34
איכות 9.31
דירוג כללי 9.27
התפלגות

מחושב על 64 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ירון אופמן, געש.
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
התקנה של מזגן עילי 1 כ"ס.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה, נקייה ומהירה. הגיע בקריאה קצרה ונתן שירות מצויין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
ואדים גולדמן, נתניה.
אשרור: 05/07/2020
משוב: 28/01/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס סביטלמן, נתניה.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע במזגן של חברת תדיראן והחלפת עינית במזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
אליאס בסדר גמור אני ממש מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
כנרת אלבק פולק, גבעת שמואל.
משוב: 09/07/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת תאדירן.
חוות דעת:
אליאס הגיע אלינו ליעוץ, היה סבלני ונעים. נתן לנו פיתרון בתקציב שהתאים לנו, ובצורה שלא תכער את הבית. היה מאוד זמין עבורנו, ועזר בבחירת המזגן. ביום ההתקנה, הגיעו כפי שסיכמנו, עבדו בצורה מקצועית ויסודית, והתאמצו מאוד לכך שהעבודה תהיה יפה, ושהמנוע יונח בצורה אסטתית על אף שדרש מהם מאמץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה ש. תל אביב.
משוב: 09/07/2020
תיאור השירות:
החליף את הצינור שמוביל את המים מהמזגן החוצה
חוות דעת:
הגיע ביום שטילפנתי, עשה את העבודה במהירות ובמחיר טוב לדעתי (נמוך ממה שביקש ממני טכנאי אחר). אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד שטרן, גבעת שמואל.
משוב: 07/07/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא עשה רושם טוב בהתחלה, חשבתי שעשה עבודה טובה אבל אחרי כמה ימים התריס במזגן נפל בצורה מסוכנת. הוא לא חיזק את החלק הזה מספיק טוב והעבודה שעשה הייתה לא טובה. לקח לי הרבה זמן לתפוס אותו. זה חמור מאוד ולדעתי זה עבר כל גבול.
איכות
4
מחיר
8
זמנים
4
יחס
4
5
כללי
גירסאות
אופיר אלון, הרצליה.
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
תיקון והחלפת חלק במזגן רגיל.
חוות דעת:
היה מעולה, זה היה בשבוע שהיה ממש חם וכל הטכנאים היו עסוקים, התקשרתי אליו והוא בדיוק היה באזור ותוך באזור תוך רבע שעה היה אצלי בבית ותיקן את המזגן תוך עשר דקות, הוא עשה עבודה טובה ונתן שירות מצוין, הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן קריטנשטיין, גבעת שמואל.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי הכולל החלפת צינור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! היה אדיב וזמין, הטיפול היה מקצועי!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל איזנברג, תל אביב.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת תדיראן עם 2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
אליאס העביר מיקום של יחידה של מזגן. החוויה שלנו הייתה ממש טובה, הוא היה ענייני ונחמד. העבודה הייתה מעולה, התרשמנו והיינו מרוצים ממנו!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עדי גולד, תל אביב.
משוב: 24/06/2020
תיאור השירות:
החלפת חלק במנוע במזגן רגיל של חברת אמקור.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא ממש הציל אותי, המזגן לא קירר והוא הגיע מהר וישר ידע מה לעשות, נתן יחס ממש מצוין ולקח מחיר טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 64 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק