מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אליאס
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.78
מחיר 9.74
איכות 9.74
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 27 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עירית ג. תל אביב.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
אבחון בעיה וטיפול במזגן.
חוות דעת:
הוא מקצועי, דייקן, אבחן את הבעיה והפתרון מייד. עמד בלוח זמנים,עבד נקי והמחיר הוגן. אין מילים, ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ארנה רז, תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה נהדר, הייתי מאוד מרוצה! ניסה תחילה לתקן טלפונית וכשנוכח שעזרתו נחוצה הגיע בזמן, החליף את החלק הפגום והחזיר את המזגן לתיקונו. היה בסדר גמור ובשעת הצורך תמיד ניעזר בו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ספיר שייה, תל אביב.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי חברת אמקור 1.5 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, נחמד מאוד והגיע בזמנים. המחיר היה סביר והוגן. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלילה תבור, תל אביב.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
העברת מזגן.
חוות דעת:
אליאס היה מאה אחוז, ממש בסדר גמור בכל התחומים, נתן שירות טוב ומגיע לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה שמש‬‎, תל אביב.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מערכת חימום ופתיחת פתח ניקוז במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים ונחמד מאוד. הוא עשה עבודה מקצועית, הכל היה פיקס ואני ממליץ עליו בחום. לא קל למצוא בעלי מקצוע כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לארי כהן, תל אביב.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
אליאס היה נראה לי מעולה, הגיע בזמן, עשה את העבודה, נתן מחיר סביר לדעתי ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי סבו, תל אביב.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
איתור מקור קצר חשמל.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הגיע בזמן, זיהה את התקלה ונתן מחיר זול. מעולה, עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם בלאושטיין, תל אביב.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מדחס במזגן.
חוות דעת:
הוא היה אחלה גבר! הכל היה בסדר, עשה עבודה כמו שצריך, הגיע בזמן ואפילו חזר יום אחרי להשלים את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב ל. רעננה.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס בקרה של מזגן מיני מרכזי חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עמד בזמנים והמחיר היה הוגן. הוא היה נחמד ואדיב.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אבי ריינהרץ, גן יבנה.
משוב: 13/02/2020
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 27 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק