מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אליאס
ציון כללי:
9.23
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.48
זמנים 9.33
מחיר 9.31
איכות 9.27
דירוג כללי 9.23
התפלגות

מחושב על 61 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אייל איזנברג, תל אביב.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת תדיראן עם 2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
אליאס העביר מיקום של יחידה של מזגן. החוויה שלנו הייתה ממש טובה, הוא היה ענייני ונחמד. העבודה הייתה מעולה, התרשמנו והיינו מרוצים ממנו!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור
עדי גולד, תל אביב.
משוב: 24/06/2020
תיאור השירות:
החלפת חלק במנוע במזגן רגיל של חברת אמקור.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא ממש הציל אותי, המזגן לא קירר והוא הגיע מהר וישר ידע מה לעשות, נתן יחס ממש מצוין ולקח מחיר טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן גרנרוט, תל אביב.
משוב: 18/06/2020
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן מרכזי של חברת אלקטרה, 4 כוח סוס.
חוות דעת:
היה טוב מבחינת היחס, עשה את העבודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מימי פרנקל, תל אביב.
משוב: 03/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא איחר בשעה, עלה לגג בשביל לבדוק מה הייתה הבעיה ואמר שהכרטיס של המזגן לא תקין וצריך להחליף אותו. הוא אמר שיכול להגיע בבוקר שלמחרת, ניסיתי להשיגו בטלפון והודעות עד הצהרים, לבסוף ענה להודעות ואמר שהכרטיס שהזמין עוד לא הגיע אז שאני אחפש טכנאי אחר. שירות זה לא, ממש מעצבן. הזמנתי מישהו אחר שתיקן ואמר שבכלל הבעיה הייתה שחסר גז ועלות התיקון הייתה מחצית. נקודת הזכות היחידה היא שהוא לא גבה כסף על הביקור.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
עירית ג. תל אביב.
אשרור: 04/06/2020
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
אבחון בעיה וטיפול במזגן.
חוות דעת:
הוא מקצועי, דייקן, אבחן את הבעיה והפתרון מייד. עמד בלוח זמנים,עבד נקי והמחיר הוגן. אין מילים, ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל זוננס, תל אביב.
משוב: 03/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן רועש.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. עבד נקי, היה סבבה ותקתק. רק חבל שלא שם מסיכה, אפילו לא חשב על זה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ערן אילוטוביץ, תל אביב.
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, שירותי, מקצועי, עמד בזמנים ואמר שאין טעם לתקן את המזגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמוליק הלפרין, תל אביב.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
ניסיון תיקון נזילת מים במזגן 3 כ''ס של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא בחור נחמד, מלא רצון לעזור אך לא הצליח לפתור את התקלה.
מחיר
8
זמנים
6
יחס
8
8
כללי
גירסאות
תמי קציר, תל אביב.
משוב: 18/05/2020
חוות דעת:
חוות דעת טובה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
7
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מתן ל. תל אביב.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן, רכישה והתקנת מזגן עילי של חברת תדיראן אמקור אחד כוח סוס.
חוות דעת:
מקצוען ואמין, הגעתם למקום הנכון. בעל מקצוע נחמד מאוד, לפני העבודה התכתבתי איתו בוואטסאפ וענה לי בסבלנות על כל השאלות בסבלנות רבה, דרש את המחיר הכי אטרקטיבי בהשוואה שעשיתי ואחרי שביצע את העבודה הבנתי שטוב שלקחתי אותו. עשה עבודה טובה ומקצועית מאוד, הגיע עם עוד בחור, עשו הכל בצורה נקייה ומסודרת, לא יכולתי לבקש יותר טוב ממנו, הסביר על המזגן ועל כל הפונקציות של השלט, סיים את כל העבודה תוך שעה, אחרי שניקה ופינה אחריו. אני מרוצה מאוד! וממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 61 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק