מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אופיר
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.67
מחיר 9.67
איכות 9.67
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 6 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ניב גואטה, מזכרת בתיה.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
ניקוי חמישה חלונות.
חוות דעת:
אופיר היה אחלה, עשה את העבודה כמו שצריך. הגיע בזמן והיה נחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
איציק קוזינץ, רמת גן.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
ניקוי של כשלושים חלונות גדולים עבור בית פרטי.
חוות דעת:
אופיר בחור טוב, עשה את העבודה כמו שצריך. בא בזמן, אין משהו רע להגיד עליו וגם הצוות שלו בסדר גמור. משאירים את המקום נקי, מסודרים ועושים עבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר דד, תל אביב.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
ניקוי חלונות עבור בניין בן 7 קומות בעזרת סנפלינג.
חוות דעת:
אחד מנותני השירות הכי טובים שנתקלתי בהם. עובד מצוין ונותן שירות מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר שגב, הרצליה.
משוב: 07/12/2019
תיאור השירות:
ניקוי חלונות עבור בניין בן 4 קומות וניקוי מדרכה בלחץ גבוה.
חוות דעת:
יש לו ציוד מתאים לעבודה שלו, הוא מאוד רציני ועומד בזמנים. המחיר לדעתי בסדר, החלט אפשר להסתדר איתו. אני ממליץ עליו, הוא אמין, דייקן, לא מתווכח איתך והעבודה שהוא מבצע עונה על כל הדרישות. .
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קארין סס, רמת גן.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
ניקוי קירות זכוכית במשרד בגודל של 180 מ"ר.
חוות דעת:
הם היו מהממים. שיפצנו משרד והכל היה תוהו ובוהו, עשינו המון חדרים שעשויים מזכוכית והשיפוץ לכלך הכל. נאלצתי להביא אותם מאוחר בלילה כדי לא להפריע לעבודה במשרד והם הגיעו כשביקשתי ועבדו מהמם. עשו ניקיון לשביעות רצוני המלאה וגם השאירו את כל הסביבה נקייה. מבחינת המחיר היו ממש אחלה לדעתי והשירות היה פשוט מצוין. בטוח אפנה אליהם שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
ניקוי חלונות.
חוות דעת:
הוא מצוין, מקצוען אמיתי. עושה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 6 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחברת פוליש וניקיון רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות ניקיון. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק