מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דני
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.86
מחיר 9.75
איכות 9.76
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 21 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גבי ו. רמת השרון.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן, היה ממש אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
משה גול, גני תקווה.
אשרור: 22/12/2019
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון רצועות קרועות בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא פשוט עשר, אין לי מילים! הוא הגיע יום אחרי שדיברנו איתו בערב חג, עשה עבודה טובה, היה נקי, נחמד, אמין ומקצועי. ממש מושלם. הוא ממש היה בסדר, באמת מחמם את הלב שיש אנשים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב א. גבעת זאב.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
החלפת שני מנועים לתריסים חשמליים.
חוות דעת:
הוא הגיע יום למחרת, בדק את הבעיה, הביא הצעת מחיר מסודרת. יום אחרי שהודענו לו שיבוא, הוא כבר הגיע לתקן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שרון גור, תל אביב.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי גדול.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי מאד. הגיע לבדוק את התקלה בתריס, יום למחרת בא עם מנוע חדש ותיקן את התריס. היה ממש על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר פרץ, תל אביב.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע תריס חשמלי באמצעות סנפלינג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בא בזמן, היה מקצועי ונחמד, בהתחלה בא לבד ואז אמר שאין לו גישה למקום אז הביא איתו עוד מישהו שעושה סנפלינג וכך העבודה התחלקה לשתיים, והייתה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים אפריים, חדרה.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע בתריס גלילה ותיקון מנעולים בדלת ויטרינה.
חוות דעת:
היה ממש בסדר!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ג. ס. נתניה.
משוב: 25/10/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות של תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי, דני הגיע מהר מהיום להיום, אבחן הכל בצורה מהירה, דיווח ואמר מה המשמעות של הבעיה, והעבודה הייתה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה נהדר. הוא הגיע מרחוק ומאוחר בערב ועבד כמה שעות מאוד קשה. בסוף, הוא הצליח לסדר את הבעיה. לדעתי המחיר היה מאוד סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אני מרוצה מהתהליך ומהתוצאה הסופית. אני ממליצה עליו!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ארנה רז, תל אביב.
אשרור: 03/02/2020
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע של תריס חשמלי.
חוות דעת:
דני היה נחמד מאוד, הוא ביצע את העבודה בצורה טובה, היה מקצועי והגיע כבר באותו יום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 21 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק