מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דני
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.74
מחיר 9.63
איכות 9.57
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 42 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עמית רם רז, הוד השרון.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
טיפול במנוע של שער חשמלי .
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה! קבע איתי והגיע בזמן (ביום ששי) עזר לי לטפל בבעיה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי שערים חשמליים נוספים באזור רעננה-כ"ס-הוד השרון

אלי שמש, כפר סבא.
אשרור: 12/03/2020
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה במחסום כניסה לבניין.
חוות דעת:
הזמנתי אותו והוא אחלה של בחור! אני מאוד מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל רדליך, הוד השרון.
משוב: 06/03/2020
תיאור השירות:
החלפת שער חשמלי.
חוות דעת:
העבודה לא הייתה פרפקט, לא בדיוק מה שציפיתי, סיכמתי איתו על תעודת אחריות לשלוש שנים ולא הביא לי בנוסף לכך בפירוש סוכם שהעבודה תכלול הכל ולא עשה את כל מה שסוכם, חוץ מזה היה בסדר.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
רונן בן הדור, כפר סבא.
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
החלפת יחידת בקרה בשער חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, בא בזמן ולא נתן לנו לחכות, עשה את העבודה. הוא לא היה זול אבל בסך הכל עשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלי קוטוף, נתניה.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
החלפת פיוז בשער חניה חשמלי.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה מקצועי ואיתר את התקלה מאוד מהר, לקח מחיר סביר היה מאוד נחמד והסביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר סיון, זכרון יעקב.
אשרור: 12/04/2020
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
החלפת קבלים בשער חשמלי דו כנפי.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, דני פתר את הבעיה במהירות ועם פתרון מקצועי בלי צורך להחליף את המנועים של השערים. היה 100 אחוז, מקצועי, עמד בזמנים וממש פיירי במחיר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב ורד, רמת גן.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
תיקון שער חשמלי שכלל החלפת עינית בקרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע ואבחן את התקלה, לא היה לו את החלקים ולאחר שהשיג אותם הוא הגיע והתקין, הכול היה טוב :)
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
תמיר גורן, תל מונד.
אשרור: 05/04/2020
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
תיקן מנוע של שער Superlift.
חוות דעת:
היה זריז והוגן. תיקן את המנוע הקיים ולא ניסה לדחוף חדש.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סילבי ב. תל אביב.
אשרור: 23/03/2020
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
התקנת שומר חנייה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, יחס טוב, עשה עבודה יפה, הייתי מרוצה ממנו מאוד והמחיר היה סביר והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון אנג'ל, תל אביב.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
החלפת זוג בוכנות, כרטיס פיקוד ושתי שלטים לשער חשמלי מסוג כנף.
חוות דעת:
בחור ממש על הכיפאק! הוא לא היה הכי מקצועי היינו צריכים קצת להעיר לו, אבל הוא עשה עבודה טובה מאוד, עשה כל מה שביקשנו, היה ממש נחמד והגיע בזמן. בנוסף המחיר שנתן היה קצת היה יקר אבל סך הכל היה בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 42 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי שערים חשמליים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שערים חשמליים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק