מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דני
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.83
מחיר 9.73
איכות 9.75
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 12 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אופיר מנצ'ל, גבעתיים.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
אמיר פרץ, תל אביב.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע תריס חשמלי באמצעות סנפלינג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בא בזמן, היה מקצועי ונחמד, בהתחלה בא לבד ואז אמר שאין לו גישה למקום אז הביא איתו עוד מישהו שעושה סנפלינג וכך העבודה התחלקה לשתיים, והייתה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה גול, גני תקווה.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון רצועות קרועות בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא פשוט עשר, אין לי מילים! הוא הגיע יום אחרי שדיברנו איתו בערב חג, עשה עבודה טובה, היה נקי, נחמד, אמין ומקצועי. ממש מושלם. הוא ממש היה בסדר, באמת מחמם את הלב שיש אנשים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים אפריים, חדרה.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע בתריס גלילה ותיקון מנעולים בדלת ויטרינה.
חוות דעת:
היה ממש בסדר!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מרטין מיכאלוב, אור עקיבא.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
התקנת תריס חשמלי ושער הזזה.
חוות דעת:
בדרך כלל אני לא ממליץ על בעלי מקצוע אבל הוא עשה עבודה נפלאה, אני מבין בשיפוצים ואהבתי אותו חבל על הזמן. הוא ניקה וסידר אחריו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר אוחיון, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 24/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה והתקנת תריס.
חוות דעת:
עושה עבודה טובה ויסודית, יש לו גישה נעימה הכי בעולם, עומד בזמנים. אני ממליץ מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חזי אשורוב, עתלית.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
בניית מחסן עם תריס גלילה.
חוות דעת:
בחור נחמד, מחייך כל הזמן, עושה עבודה טובה, רואים שהוא יישר והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר גולדשטין, חדרה.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס עליון חשמלי בדלת של כניסה לחצר.
חוות דעת:
הוא אדם מאוד אמין, חסך לי המון כסף והסביר לי כל מיני דברים לגבי הבעיה. אני לא אשכח אותו בחיים. הוא עמד בזמנים, היה מקצועי ואפילו אח"כ התקשר לשאול אם הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת אוחנה, חדרה.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
השירות שלו היה מעולה! מהיר, איכותי, וסידר לי את התקלה הכי חשוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג. ס. נתניה.
משוב: 25/10/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות של תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי, דני הגיע מהר מהיום להיום, אבחן הכל בצורה מהירה, דיווח ואמר מה המשמעות של הבעיה, והעבודה הייתה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 12 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק