מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אודי
ציון כללי:
9.47
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.59
זמנים 9.41
מחיר 9.47
איכות 9.47
דירוג כללי 9.47
התפלגות

מחושב על 17 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אורי ברזני, רעננה.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
התקנת אסלות תלויות החלפת ריצוף, התקנת מקלחון וחיפוי קרמיקה.
חוות דעת:
עשה עבודה מצויינת! מעל ומעבר למה שציפיתי, הכי יפה שהוא הגדיל ראש, הוא שם לב לבעיה שלא הייתה בתוכנית עבודה, הוא לא גבה על זה תשלום ולא רצה תשלום על החומרים שנעזר בהם לצורך זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יערה פרנקה, בצרה.
משוב: 20/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ואסלה.
חוות דעת:
יהודה היה ממש מקצועי ואמין. אחרי שסיים את העבודה גיליתי שיש כמה דברים שהוא פספס אז קראתי לו שוב, הוא חזר מיד ושיפר את העבודה ללא עלות נוספת. הוא היה ממש הוגן במחיר לדעתי ואפילו נתן אחריות על העבודה שעשה. אני ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית אילן, בצרה.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
הרכבת אסלה והתקנת שני ברזים במטבח.
חוות דעת:
הוא ממש מעולה, מאוד זמין, נותן שירות טוב והמחירים סבירים לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית סיימון, הוד השרון.
אשרור: 10/04/2020
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במדיח הכלים וטיפול בנזילה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! הוא איש מקצוע מעולה ואני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תקוה בונה, הוד השרון.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
תיקון ברז בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
הוא ישר ענה וקבע איתי. הגיע ותיקן. ההיענות ממש טובה והיה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי בן דוד, רעננה.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור בחדר אמבטיה, פתיחת שתי סתימות במקלחות וסתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
ממליץ, הוא איש מקסים! הייתי מרוצה מהשירות, מהסבלנות, מהאדיבות וכמובן מהמחיר המצוין. הזמנתי אותו אליי כבר פעמיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמיון אשר, רעננה.
משוב: 09/11/2019
תיאור השירות:
תיקוני צנרת במטבח והכנת הצנרת להתקנת מכונת כביסה.
חוות דעת:
יהודה הגיע בזמן, היה מקצועי, מנומס והיה ממש תענוג לעבוד איתו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
משה סלונים, הרצליה.
אשרור: 02/04/2020
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי וסימפטי, מגיעות לו רק מחמאות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה הורוביץ, הרצליה.
אשרור: 31/03/2020
משוב: 31/01/2020
תיאור השירות:
איתור מקור נזילה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עזרא זילברמן, רמת השרון.
אשרור: 29/03/2020
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
תיקון סיפון וברז סוללה
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מגיע לו עשר בכל המרכיבים ,הוגן, אדיב, עשה את העבודה, הגיע בזמן ולקח מחיר הגון לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 17 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק