מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיל
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.88
מחיר 9.75
איכות 9.88
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 24 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שי תירוש, פתח תקווה.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
סוכנות ביטוח עבור קופת גמל, קרנות ופנסיה.
חוות דעת:
הוא עשה רושם שהוא רציני, מתמחה יותר בהשקעות ופנסיה, קופות גמל וקרנות. לא מתעסק עם ביטוחי דירות ומנהלים אז נסוגתי כי חפשתי משהו שיקיף לי את הכל. לא לקח תשלום וזה יפה, בכל זאת נתן לי ייעוץ והוציא תפסים, הציג טוב את הדברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אליהו בן אריה, פתח תקווה.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
ניהול תיק השקעות.
חוות דעת:
גיל בנאדם מדהים, ביחס שלו בדיבור ובשירות. התשומת לב שהוא נותן ושם לב לדברים הקטנים, לא רואים דברים כאלה. גם דאג לי להחזר של כסף שהיה מגיע לי. אין לי מילים, אין שני לו. סומך עליו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב גלס, פתח תקווה.
משוב: 12/04/2019
תיאור השירות:
ניהול תיק השקעות.
חוות דעת:
הרושם שלי מגיל מאוד חיובי, הוא מאוד מסייע אפילו מעבר לדרישות התפקיד. הוא מאוד מסור ואף מלווה מעבר לשעות העבודה, הוא מייעץ לי ואני מאוד מרוצה מאיכות השירות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה רוסאנו, רמת גן.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
ייעוץ בבחירת ביטוח ביטול נסיעה לחו"ל.
חוות דעת:
היה ממש בסדר. הוא היה אדיב, נחמד ויעיל. עשה עבודה מקצועית.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פנינה ברקוביץ, אלפי מנשה.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
ביטוח לביטול כרטיסי טיסה.
חוות דעת:
הוא לא נרתע לעשות לי ביטוח קטן וגם התקשר לוודא שהכל אצלי בסדר המחיר היה הוגן, והשירות שלו היה טוב בהרבה מאחרים! הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון קרלינסקי, רמת גן.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
ביטוח כספי מול בנק.
חוות דעת:
גיל מאוד אמין, רציני ומקצועי, מבין בתחום, ידע להסביר על כל שאלה, אני מקבל ממנו עדכונים שוטפים במייל, הגעתי אליו מהמלצה ולא התאכזבתי!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי גורביץ, יהוד.
משוב: 16/03/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות.
חוות דעת:
השירות של גיל מעולה, אמין, מקצועי וישר. התאים את הפוליסה לצרכים שלי ואני מרגישה שהוא יודע על מה הוא מדבר. זמין ותמיד נותן תשובות לשאלות שלי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל הרצברג, גבעתיים.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות לתינוקת וביטוח סיעודי.
חוות דעת:
מאוד ממליצה! הוא סוכן הביטוח של בעלי כבר כמה שנים והוא מאוד אדיב, מקצועי ונותן לנו שירות מצוין! היינו צריכים משהו מיידי והוא נתן לנו הצעת מחיר מאוד טובה, תמיד הוא זמין בשבילנו והוא פשוט מצוין. אנחנו מאוד בעדו!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם עיני, חולון.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
ביטוח חיים.
חוות דעת:
מצוין! הוא מקצועי, עונה על כל שאלה שאני שואל אותו, עונה ישר להודעות שאני שולח לו ונותן שירות מעולה!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שאול לוי, כוכב יאיר.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ בבחירת קופות גמל.
חוות דעת:
גיל הוא בחור רציני, מקצועי ואני יכול להגיד עליו את כל השבחים שבעולם! הוא מאוד אדיב, יעיל ומגיב מהר אם מבקשים ממנו מסמך.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 24 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשסוכן ביטוח רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ביטוחים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק