מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איתי
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.62
מחיר 9.35
איכות 9.62
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 35 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נגה רוגל, רמת גן.
אשרור: 13/02/2020
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
מילוי רובה בשיש במטבח.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור. הוא היה נחמד ואדיב מאוד. הוא הגיע בזמן ועבד יפה. עשה עבודה מקצועית ואני מרוצה מהתוצאה הסופית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אודי רוכב, בני ברק.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
הרכבה ותלייה של מדף.
חוות דעת:
היה מעולה. התרשמתי מהאמינות והשירות הטוב, הוא היה מקצועי ונתן מענה מהיר. אם אצטרך שוב הנדימן אני בטוח שאזמין אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר צוק, רמת גן.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
התקנת שתי טלוויזיות על זרועות.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. רק המחיר קצת גבוה לדעתי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלכסנדר ויין, גבעתיים.
משוב: 29/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת סתימה בצינור קוברה.
חוות דעת:
איתי מדהים! הוא עשה הכל כדי לפתור את הבעיה. בסופו של דבר לא הצליח ולא בגלל חוסר מקצועיות, זה פשוט בעיה שאי אפשר לפתור והוא הציע לי כמה אופציות שאני יכול לעשות. למרות שעבד ארבעים וחמש דקות, הוא לא רצה לקחת כסף.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לילך אשרף, תל אביב.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
תליית זרוע לטלוויזיה ומראה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הייתי מאוד מרוצה מהעבודה, הוא הגיע בזמן והעבודה שלו טובה ויסודית. המחיר היה הוגן והוא שירותי מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפים קאטס, אזור.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תליית שני וילונות.
חוות דעת:
הוריד את הוילונות הישנים ותלה חדשים בשני חלונות. הוא היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת א. תל אביב.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון מכונת כביסה חברת בוש.
חוות דעת:
מכונת הכביסה שלי לא עבדה לכן התקשרתי לאיתי ואיתי עבר איתי שלב אחר שלב כולל בדיקה של כל החיבורים במכונה ופתיחה ובדיקה של חלקים פנימיים ולבסוף גילינו שהבעיה הייתה בברז המים שלא היה פתוח. בזכותו לא הזמנתי בעל מקצוע וסידרתי את התקלה לבד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר רותם, תל אביב.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
חיבור דלת מדיח כלים בילד אין.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מאוד אדיב ושרותי, הוגן, עמד בזמנים, ידע את העבודה ותיקון אותה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מייק לביא, תל אביב.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תליית תמונות והתקנת מדפים.
חוות דעת:
איתי מבצע עבודה מקצועית, ברמה גבוהה. הוא איש נעים ונחמד, שביעות הרצון הכללית שלי ממנו גבוהה ביותר והמחיר שלו הוגן לדעתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלי קול, תל אביב.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מיקרוגל.
חוות דעת:
איתי עשה עבודה טובה, הגיע בזמן שקבעה והמחיר היה טוב. הוא הצליח לתקן את המכשיר והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 35 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק